۲ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85268811
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات بدمینتون قهرمانی خردسالان کشور در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: مسابقات بدمینتون قهرمانی خردسالان کشور در رده های سنی زیر ۱۳ و ۱۱ سال در محل آکادمی بین المللی استاد محمود انصاری شهر زنجان آغاز شد.

غلامرضا باقری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکاران ۲۶ استان کشور شرکت کرده اند که در قسمت های تیمی، انفرادی و ۲ نفره در رده های جداگانه رقابت می کنند.

وی اظهار داشت: در این رویداد ورزشی ۲۲۳ خردسال از سراسر کشور در این استان حضور بهم رسانده اند تا در مدت برگزاری، بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند.

این مسوول ادامه داد: از سال ۹۸ تا به دلیل بروز شرایط کرونایی برگزاری چنین رخدادی مسکوت مانده بود که پس از مدت ها مسابقات بدمینتون قهرمانی خردسالان کشور از سر گرفته شده است و امیدواریم همین روند تداوم یابد.

وی تصریح کرد: یک تیم از استان زنجان نیز در این دوره از مسابقات حضور دارد که با دیگر ورزشکاران رقابت خواهند کرد.

رییس هیات بدمینتون استان زنجان خاطرنشان کرد: به طور حتم سرمایه گذاری در رده های مختلف سنی به ویژه نونهالان و خردسالان چشم انداز بسیار خوبی را برای پرورش بازیکنان مستعد و توانمند فراهم می کند.

وی یادآور شد: یکی از برنامه های مهم هیات، تربیت و توانمندسازی استعدادهای برتر بدمینتون استان برای حضور در لیگ های کشوری است و در زمان حاضر چهار بازیکن مطرح استان در لیگ های کشوری و سایر استان ها فعالیت می کنند.

مسابقات بدمینتون قهرمانی خردسالان کشور از روز سه شنبه /دوم آبان/ در زنجان آغاز شد و روز جمعه با برگزاری مسابقات فینال به پایان می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha