۲ آبان ۱۴۰۲، ۱:۰۳
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85268585
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ شهید و ۵۰ مجروح در حمله صهیونیست ها به اردوگاه الشاطی در نوار غزه

تهران-ایرنا-اشغالگران صهیونیست و تنها ساعتی پس از اقدام انسان دوستانه گردان‌های القسام در آزادی ۲ اسیر اسرائیلی بیمار، بمباران نوار غزه را تشدید و جنایتی دیگر را در اردوگاه الشاطی مرتکب شد که تا این لحظه ۱۲ فلسطینی شهید و ۵۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع فلسطینی، به علت وخامت اوضاع مجروحان، آمار شهدای این جنایت همچنان رو به افزایش است.

جنگنده‌های صهیونیستی همچنین مناطق دیگری را نیز بمباران کرده که هنوز گزارشی از تعداد شهدا و مجروحان این حملات دریافت نشده است.

وزارت بهداشت فلسطین مستقر در نوار غزه در این باره اعلام کرده بود که کشتار دسته جمعی اسرائیل در اردوگاه الشاطی دهها شهید و زخمی برجای خواهد گذاشت.

«اشرف القدره» در این باره گفت که اسرائیل با بمباران شماری از منازل مسکونی در اردوگاه الشاطی بار دیگر دست به کشتار دسته جمعی زده است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت که رژیم صهیونیستی آوارگان را در هر جا که باشند، دنبال کرده و آنها را بمباران می کند.

وزات بهداشت فلسطین مستقر در غزه دوشنبه شب همچنین خبر داد که در حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه تاکنون ۵۷ تن از نیروهای کادر درمان به شهادت رسیدند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که در این حملات تاکنون ۱۰۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین گزارش داد که حمله رژیم صهیونیستی به مراکز بهداشتی و نیز تمام شدن سوخت بیمارستان‌ها موجب شده که ۱۲ بیمارستان خارج از سرویس قرار گیرد و ۳۲ مرکز بهداشتی دیگر نیز بسته شود.

براساس گزارش این وزارتخانه، تاکنون از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه از ۱۵ مهرماه تاکنون ۵ هزار و ۸۷ فلسطینی شهید که از این تعداد ۲ هزار و ۵۵ نفر کودک، یکهزار و ۱۱۹ تن دیگر زن هستند.

وزارت بهداشت فلسطین شمار مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به غزه را نیز ۱۵ هزار و ۲۷۳ تن اعلام کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha