رونمایی از ستاره جدید لاماسیا/ گویو: صحنه گلم را بارها در خواب دیده بودم

تهران- ایرنا- ستاره جوان تیم فوتبال بارسلونا که دیشب در اولین بازی برای این تیم، اولین گلش را به ثمر رساند می‌گوید که بارها صحنه این گل را خواب دیده است!

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، بارسلونا دیشب در هفته دهم لالیگا در یک بازی دشوار با یک گل برابر اتلتیک بیلبائو به پیروزی رسید تا با ۲۴ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

مارک گویو، ستاره بازی دیشب بارسا بود؛ ستاره‌ای جوان که با ۱۷ سال و ۲۹۱ روز سن توانست در اولین بازی، اولین گلش را تنها ۳۳ ثانیه پس از ورودش به زمین به ثمر رساند تا آبی‌اناری‌ها در فصل جدید یک ستاره دیگر رو کنند.

گویو پس از پایان بازی گفت: شب‌های زیادی خواب صحنه‌‎ای که گل به ثمر رساندم را دیده‌ام و امروز وقتی می‌بینیم که این خواب تعبیر شده است، احساس بسیار خوبی دارم و بسیار خوشحالم.

وی درباره گلش هم اظهار داشت: دیدم که ژائو فلیکس توپ را در اختیار دارد و فضای زیادی پشت مدافعان میانی وجود داشت. او با کیفیتی که دارد آن توپ را به من داد و رویارویی با اونای سیمون به واقعیت تبدیل شد. این یک حرکت بسیار سریع بود. همه به من تبریک می‎‌گفتند، امشب نمی‌خوابم و باید از همه چیز لذت ببرم. من هنوز موبایلم را چک نکرده‎‌ام.

رونمایی از ستاره جدید لاماسیا/ گویو: صحنه گلم را بارها در خواب دیده بودم

گویو که یکی دیگر از ستاره‌‎های تربیت‌شده در آکادمی لاماسیا است، اضافه کرد: همه ما در آکادمی آماده هستیم تا کار بزرگی انجام بدهیم. وقتی به تیم اول می‌آییم، همه ما با اشتیاق زیادی به میدان می‌رویم و می‌‎خواهیم از فرصتی که باشگاه به ما داده است، استفاده کنیم.

ستاره جوان بارسا درباره ارتباطش با سایر هم‌تیمی‌هایش هم افزود: آرائوخو بیشترین کمک را به من کرده است. همچنین همه بازیکنان جوان مانند لمین (یامال)، فرمین (لوپز)هم حامی من بودند.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا هم پس از بازی مقابل تیم ایالت باسک به تمجید از محصول آکادمی بارسلونا پرداخت و گفت: گویو محصول آکادمی خودمان است و تفاوت را نشان داد. گویو را به این دلیل به تیم بزرگسالان آوردم که می‌تواند گل بزند. مشکلی ندارم که به جوانان اعتماد کنم. استعداد وجود دارد و باید به آنها اعتماد به نفس داد. همان کاری که در ۱۷ یا ۱۸ سالگی با من کردند و به من اعتماد به نفس دادند.

گویو با قامت ۱.۸۷ سانتیمتری یک مهاجم و گلزن ناب است که به دلیل قدرت، سرعت و توانایی تمام‌کنندگی‌اش با روبرت لواندوفسکی مقایسه شده است.

او در سال ۲۰۱۳ زمانی که تنها ۷ سال داشت به آکادمی جوانان بارسلونا پیوست و در این آکادمی رشد کرد تا به یکی از ستون‌های اصلی تیم بارسلونا Juvenil A تبدیل شود و تاکنون برای این تیم ۵ گل به ثمر رسانده است.

گویو در پیش فصل، اولین بازی خود را برای بارسلونا در بازی دوستانه مقابل ویسل کوبه در ژاپن انجام داد و سپس از سوی ژاوی برای بازی مقابل گرانادا دعوت شد. او همچنین یکی از بازیکنان مهم تیم‌های نوجوانان اسپانیا است که در ۱۲ بازی با تیم زیر ۱۷ سال ۸ گل به ثمر رساند و در آخرین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۱۷ سال اروپا نیز ۴ گل به نام خود ثبت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha