۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85268229
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف اختلاس ۶ میلیارد ریالی در ملارد/ناکامی سارق کیف قاپ در اسلامشهر

 تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یکی از کارمندان ادارات دولتی به جرم اختلاس ۶.۵ میلیارد ریالی از حساب دولتی در شهرستان ملارد خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سردار"کیومرث عزیزی" روز دوشنبه با اشاره به این خبر گفت: در پی کسب خبری از منابع موثق مبنی بر اینکه یکی از کارمندان واحد ذیحسابی یکی از ادارات دولتی شهرستان ملارد به اختلاس از حساب اداره خود پرداخته است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های اطلاعاتی و احراز وقوع اختلاس، مشخص شد یکی از کارمندان ادارات دولتی شهرستان ملارد، مبلغی از حساب اداره خود اختلاس کرده که با هماهنگی قضائی دادستانی شهرستان ملارد، تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی، موفق به دستگیری این متهم در محل کارش شدند.

کشف اختلاس شش میلیارد ریالی در ملارد/ناکامی سارق کیف قاپ در اسلامشهر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در تحقیقات پلیس و بررسی اسناد و مدارک بدست آمده مشخص شد متهم, تاکنون مبلغ ۶.۵ میلیارد ریال از حساب این اداره دولتی اختلاس کرده به گونه ای پس از دریافت چک های اداره مربوطه، با واریز بیمه و مالیات به نام خودش، کل مبلغ را پس از وصول چک به حساب شخصی خود واریز کرده و به حساب اداره مربوطه منتقل نکرده و در ادامه جهت امحاء ادله و عدم کشف جرم، امضای مدیرعامل و ذیحساب اداره مربوطه را نیز جعل کرده است که در بازجوئی پلیس، متهم به صراحت به جرائم ارتکابی اختلاس و جعل اسناد دولتی اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: اقدامات بعدی در خصوص کشف سایر فعالیت های مجرمانه متهم و همدستان وی در حال انجام است و متهم با صدور قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضائی، روانه زندان تهران بزرگ شد.

ناکامی سارق کیف قاپ و کشف ۱۰ فقره سرقت در اسلامشهر
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری سارق کیف قاپ با ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ"محمدرضا علیزاده "با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۵ امام زاده عقیل (ع) هنگام گشت زنی راکب موتورسیکلتی را در حال سرقت کیف از یک شهروند مشاهده کرده و بلافاصله برای دستگیری سارق وارد عمل شدند.

وی افزود: سارق که متوجه حضور ماموران شده بود، کیف مالباخته را رها کرده و به قصد فرار با سرعت زیاد از محل دور شد اما ماموران انتظامی موفق شدند در یک تعقیب و گریز پلیسی در یکی از خیابان های فرعی اسلامشهر، سارق را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم به کلانتری منتقل شده و در بازجویی های پلیس به ۱۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپی اعتراف کرده و گفت ابتدا اقدام به سرقت موتورسیکلت از تهران کرده و سپس با پرسه زنی در اطراف مراکز تجاری اقدام به سرقت وکیف قاپی می کرده است.

گفتنی است سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان به شهروندان توصیه کرد: هرگز وجوه نقد و اشیاء گران قیمت خود را با کیسه های نایلونی روشن یا ساک های غیر استاندارد حمل نکنند و همچنین به هیچ وجه محتویات داخل کیف خود را در معرض دید افراد ناشناس قرار ندهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha