صید طلا و نقره نمایندگان ایران در شنای قورباغه

هانگژو- ایرنا- دو نماینده ایران در ماده ۱۰۰ متر قورباغه به مدال طلا و نقره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو رسیدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار روز دوشنبه در ماده ۱۰۰ متر قورباغه SB۹ بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به مدال‌های خوشرنگ طلا و نقره دست پیدا کردند.

ضیغمی‌نژاد با ثبت رکورد ۱:۰۸.۸۰ دقیقه به مدال طلای این ماده دست یافت. ایزدیار نیز با ثبت زمان ۱:۱۱.۱۰ مدال نقره گرفت و فورنگ لین چینی با زمان ۱:۱۱.۱۰ نقره‌ای شد.

ابوالفضل ظریف‌پور دیگر نماینده ایران با زمان ۱:۲۰.۴۱ در جایگاه پایانی ایستاد.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی از روز یکشنبه به طور رسمی با حضور سه هزار ورزشکار از ۴۳ کشور آسیایی در هانگژو چین آغاز شد.

علیرضا ایزدی، سرمربی تیم ملی پاراشنا، گفت: هیچگونه پیش‌بینی در خصوص اینکه شاهین ایزدیار مدال طلا را می‌برد یا سینا ضیغمی‌نژاد، نداشته است.

ایزدی گفت: واقعا خوشحالم که زحمات بچه‌ها به بار نشسته اما همانطور که مشاهده کردید رقابت نزدیکی بود. پیش‌بینی اینکه کدام شناگر ما طلا می‌برد واقعا دشوار بود. ما دوشنبه شب باز هم از بخت کسب مدال طلا برخورداریم و امیدوارم این اتفاق محقق شود.

ابوالفضل ظریف پور با کسب عنوان آخر به کار خود در این ماده پایان داد اما ایزدی عملکرد شناگر نوجوان ایران را ستود. وی گفت: ابوالفضل تنها ۱۶ سال سن دارد و همین حضور این شناگر در فینال، ارزشمند است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha