۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85268099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخفیف «کمدی گمنام» و اجرای «تقلیدنامه زال و رودابه»

تهران- ایرنا- نمایش‌های «کمدی گمنام» سوم آبان با تخفیف ۵۰ درصدی در عمارت نوفل لوشاتو میزبان دانشجوریان است و «تقلیدنامه زال و رودابه» از پنجم آبان در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پروژه، این روزها نمایش «کمدی گمنام» به نویسندگی و کارگردانی علی اصغری، تهیه کنندگی مشترک علیرضا ملاحسینی و علی مافی و آهنگسازی علی المعی در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

این نمایش برای روز چهارشنبه- سوم آبان ماه با تخفیف ۵۰ درصدی ویژه دانشجویان در ساعت ۱۷:۳۰ اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «دو دوست قدیمی و هنرور سینما در سال‌های پس از انقلاب ۱۳۵۷ گمان می‌کنند که ممنوع‌الکار شده‌اند و بدین سبب دست به هر کاری می‌زنند...»

فرزادحسنی و حسین پورکریمی بازیگران نمایش «کمدی گمنام» هستند، با صدای رضا کیانیان و احمد کاوری و محمد وفایی، پارسا شرافتی و آوا افشین نژاد نوازندگان این اثر هستند.

بنا بر تصمیم گروه اجرایی نمایش«کمدی گمنام»، بخشی از عواید فروش این نمایش به هنرمندان بیمار تئاتر اختصاص پیدا می‌کند.

«کمدی گمنام» آبان ماه ساعت ۲۱ در سالن نوفل لوشاتو میزبان مخاطبان تئاتر است.

اجرای «تقلیدنامه زال و رودابه»

نمایش «تقلیدنامه زال و رودابه» نوشته و کارگردانی محمد حاج‌محمدی از جمعه- پنجم آبان ماه در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

این نمایش که در بیست و یکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی حضور داشت، اجرای عمومی خود را از پایان هفته جاری در این تماشاخانه آغاز خواهد کرد.

در این نمایش بازیگرانی همچون علی صابر، بهاره سیجانی، زینب دلی‌لر، هلیا وهاب، ریحانه یزدان‌یار، محمد حاج‌محمدی، محمد امیری، علیرضا داننده‌فرد، هادی ملکیان، پدرام عزیزی و مصطفی پیروزی به ایفای نقش می‌پردازند.

تخفیف «کمدی گمنام» و اجرای «تقلیدنامه زال و رودابه»

دستیار کارگردان این نمایش مصطفی پیروزی و منشی صحنه زینب دلی‌لر هستند.

در گروه نوازندگان؛ تنبک، دف، ضرب زورخانه را امیرحسین زارع‌زاده، تار و سه تار را سلمان اوجانی، کمانچه را آرین شوقی، نی و ترومپت را بدیع تحقیقی و سای درام را امیرعباس رازی می‌نوازند.

طراح پوستر و بروشور مصطفی خدابنده لو، تیزر علی گلکار، طراح چهره‌پردازی سهیلا جوادی، طراح نور حسین کاظم رودباری و عکاس زهرا نصراله در این گروه همکاری می‌کنند.

اجرای «تقلیدنامه زال و رودابه» ساعت ۱۷.۳۰ هر روز غیر از شنبه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha