آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی راگبی زنان ایران در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - سومین و آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی راگبی زنان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کرمانشاه از امروز دوشنبه آغاز شد.

نایب رییس انجمن‌های ورزشی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردو آخرین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی راگبی زنان قبل از آغاز رقابت های آسیایی دوحه است که با حضور ۱۹ ورزشکار و چهار نفر کادر فنی از امروز در مجموعه ورزشی کوثر شهر کرمانشاه آغاز شده است.

اسماء محمدی با بیان اینکه دور دوم اردوهای آمادگی این تیم نیز به میزبانی کرمانشاه برگزار شد افزود: به دلیل شرایط خوب کرمانشاه از جمله زمین چمن محل تمرین و محل اسکان این تیم، فدراسیون راگبی مجددا این شهر را برای برگزاری آخرین مرحله این اردو انتخاب کرد.

آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی راگبی زنان ایران در کرمانشاه آغاز شد

وی ادامه داد: این اردو تا نهم ماه جاری در کرمانشاه ادامه خواهد داشت و تیم ملی راگبی در تاریخ دهم آبان برای شرکت در مسابقات راگبی قهرمانی بانوان آسیا عازم دوحه قطر خواهد شد.

نایب رییس انجمن‌های ورزشی استان کرمانشاه یادآور شد: از مجموع ورزشکاران حاضر در این مرحله اسما باباجانی و اسما فخری از استان کرمانشاه حضور دارند که تمرینات خود را زیر نظر سرمربی تیم ملی کشورمان پشت سر خواهند گذاشت.

آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی راگبی زنان ایران در کرمانشاه آغاز شد

وی اضافه کرد: تیم ملی راگبی بانوان تمرینات خود را زیر نظر زهرا قربانی به عنوان سرمربی، زهره عینی از کرمانشاه به عنوان مربی، دنیا هنری سرپرست و زینب صابری به عنوان مدیر فنی برگزار می کند.

به گزارش ایرنا، مسابقات راگبی قهرمانی بانوان آسیا ۱۱ آبان ماه جاری به میزبانی دوحه برگزار خواهد شد.

راگبی ۱۵ نفره یک ورزش گروهی مهیج است که در یک زمین چمن مستطیل با دروازه های H شکل در دو سوی زمین و یک توپ تخم مرغی شکل بازی می شود شکل دیگر این مسابقه با ۷ بازیکن انجام می شود که قوانین آن کمی متفاوت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha