۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85267688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۳۱۹ سارق و مالخر با ۸۰۰ فقره سرقت در البرز

کرح - ایرنا- فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: ۳۱۹ سارق و مالخر در اجرای ششمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی این استان طی ۷۲ ساعت گذشته دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار "حمید هداوند" در حاشیه نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنین طی این مدت ۲۸ باند سرقت شناسایی و متلاشی شده است .

وی اضافه کرد: ازمجموع اموال کشف شده ۷۳ دستگاه خودرو، هفت دستگاه موتورسیکلت و ۳۰ دستگاه دوچرخه، سه هزار قطعه لوازم خودرو ،۲۱۱ گوشی تلفن همراه و ۱۰۰ قطعه لوازم خانگی بوده است .

هداوند گفت: ارزش اموال کشف شده بیش از۵۲۷ میلیارد ریال است و سارقان تاکنون به ۸۰۰ فقره سرقت موتورسیکلت، خودرو ، منزل ، اماکن ، گوشی تلفن همراه و کیف قاپی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی البرز یادآورشد که با اجرای این طرح ها شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۵۷ درصدی کشفیات بودیم و با برنامه ریزی های انجام شده این طرح ها با جدیت کامل تاپایان سال ادامه خواهد داشت.

هداوند از دستگیری ۵۵ اوباش در استان البرز خبرداد و گفت : این افراد دارای سوابق نزاع و درگیری ، رعب و وحشت ، استفاده از سلاح سرد و گرم و قدرت نمایی درفضای مجازی هستند که از آنها ۱۴ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۲۷ عدد فشنگ و ۱۹۱ قبضه سلاح سرد کشف شده است.

وی دربخش دیگری ازسخنانش بیان کرد: اعضای یک باند ۶ نفره خریدار خودروهای مسروقه نیز توسط پلیس البرز دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: این افراد با انتقال خودروهای مسروقه به استان های غربی کشور ، قطعات آنها را به فروش می رساندند.

هداوند افزود: از این سارقان تاکنون سه هزار قطعه لوازم خودرو ، ۱۳ دستگاه خودرو سرقتی و ۹ دستگاه اتاق خودرو کشف شده است.

 مجتبی عبداللهی استاندار البرز  با حضور در نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی از اقدام به موقع پلیس استان برای  دستگیری سریع متهمان قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر تشکر و قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha