۷ هزار و ۸۰۰ متر از حریم رودخانه شادچای در شهریار رفع تصرف شد

شهریار - ایرنا - مدیر امور منابع آب شهریار، ملارد و شهرقدس، گفت: هفت هزار و ۸۰۰ متر مربع از بستر و حریم رودخانه شادچای در منطقه اسدآباد شهریار طی ۲ روز گذشته رفع تصرف شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، حیدر دهقانی روز دوشنبه با اشاره به اینکه این مهم با تلاش گروه های گشت و بازرسی آب های سطحی و واحد حقوقی با همراهی نیروی انتظامی انجام شد، افزود: این رفع تصرفات شامل خاکریزی، نخاله ریزی، تسطیح و اقدام به دیوارکشی بود.

دهقانی با تاکید بر اینکه رصد و پایش همه رودخانه های واقع در محدوده عملیات شرکت متبوعش در راستای عبور ایمن سیلاب های به طور مستمر توسط گروه های گشت و بازرسی مربوطه صورت می پذیرد، یادآور شد: این شرکت به عنوان متولی منابع آب در حوزه عملکرد خود و نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با هرگونه تخلف و سوء استفاده از منابع سطحی و زیر زمینی برخورد جدی و قانونی می کند.

به گزارش ایرنا، حوزه عملکرد شرکت آب منطه ای تهران با وسعتی حدود ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از سمت شمال به کوههای البرز و از شرق به استان سمنان و از طرف غرب به استان قزوین و از جنوب به استان های قم و مرکزی محدود می شود که جمعیتی حدود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرا را تحت پوشش دارد.

حوزه عملکرد این شرکت شامل کل استان تهران وحوزه آبریز سد لار دراستان مازندران و از محدوده های مطالعاتی اشتهارد، قطعه چهار، هشتگرد ، تهران - کرج، ورامین دماوند، لواسانات، فیروزکوه و هومند آبسرد تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha