۱ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 780
کد خبر: 85267543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازداشت ۸۰ شهروند فلسطینی دیگر در کرانه باختری

تهران - ایرنا - نظامیامیان رژیم صهیونیستی ۸۰ شهروند فلسطینی دیگر را طی شب گذشته تا صبح امروز (دوشنبه) در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع فلسطینی، از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه)، دستگاههای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی از بیم شدت گرفتن عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری و قدس، دست به بازداشت های گسترده و یورش به شهرها و روستاهای فلسطینی این منطقه زده اند.
براساس برآوردها، نیروهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در این مدت دستکم ۷۰۰ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به شهرهای «بیت امر» و «حلحول» در شمال الخلیل یورش برده و دست به بازداشت گسترده فلسطینیان زدند.

نظامیان صهیونیست به شهر «اریحا» و اردوگاه «عقبه جبر» و منطقه «خربه قلقس» در شهر الخلیل هم در کرانه باختری حمله ور شدند.

از سوی دیگر گردان طولکرم در بیانیه ای اعلام کرد: مبارزان این گردان نظامیان اشغالگر متجاوز صهیونیستی را در چندین محور در شهر طولکرم زیر بارانی از گلوله قرار دادند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند و ضربات سنگینی به پیکر رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد نمودند؛ ارتش رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده است که در اثر آن تا این ساعت ۴ هزار و ۷۴۱ فلسطینی شهید و ۱۴ هزار و ۲۴۵ نفر دیگر نیز زخمی شده اند. میان شهدای فلسطینی یک هزار و ۸۷۳ کودک، یک هزار و ۲۳ زن و ۱۸۷ سالخورده وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha