فرمانده سپاه الغدیر یزد: ورزش در محلات یزد توسعه یابد

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: ورزش در محلات و مناطق محروم با همکاری بخش‌های مختلف با ایجاد انگیزه و کار فرهنگی توسعه یابد.

به گزارش ایرنا، سردار " حسین زارع کمالی " روز یکشنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در دیدار با مسئولان ورزش و جوانان یزد افزود: باید همه مردم و جوانان در همه محلات به امکانات ورزشی مناسب سترسی داشته باشند.

وی با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و تشکر از اقداماتی که تابحال در استان انجام شده افزود: ایجاد زمینه نشاط و سلامتی با همکاری خیران و برنامه ریزی دستگاه‌های مختلف و خیران ضروری است.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و زمینه سازی توسعه برنامه‌های مختلف کاری جهادی و انقلابی است بر تعامل بیشتر مردم و مسئولان در یزد و مناطق مختلف تاکید کرد.

زارع کمالی بیان کرد: برای شکست جنگ فرهنگی و نرم دشمنان که نسل جوان را نشانه گرفته‌اند بیش از گذشته می‌توان از ورزش و امور فرهنگی مفید و مورد نیاز نسل جوان استفاده کرد.

فرمانده سپاه الغدیر گفت: یکی از مکان‌های مهم جهاد تبیین اهداف نظام و انقلاب اسلامی مکان‌های مختلف ورزشی است که باید در استان مورد استفاده درست قرار گیرد.

زارع کمالی گفت: دشمنان به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های معنوی در بین نوجوانان و جوانان هستند و باید از ورزش برای تقویت معنویت و اهداف متعالی در جامعه استفاده کرد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد: ورزش در محلات یزد توسعه یابد

وی بر آمادگی مجموعه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان برای تحقق اهداف ورزش در استان تاکید کرد و هم افزایی با اداره کل ورزش و جوانان یزد را ضروری ذکر کرد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد با محکوم کردن جنایات رژیم جعلی اسرائیل غاصب گفت: تلاش ما در راستای توسعه ورزش در دو بخش قهرمانی و همگانی است و از سپاه الغدیر که در کنار ماست تشکر می‌شود.

" زهیر حاجی حسینی " به اهمیت هم‌افزایی در استان برای توسعه ورزش اشاره کرد و افزود: همکاری بین سپاه و اداره‌کل ورزش و جوانان به تحقق اهداف بسیار کمک می‌کند.

هفته تربیت بدنی و ورزش تا دوم آبان ماه جاری ادامه دارد و هم‌اکنون ۴۷ هیات ورزشی با ۶۰ هزار ورزشکار در استان یزد فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha