کنداکتور روز: تقابل حساس میلان و یوونتوس در تورین/ محبی روستوف را نجات می‌دهد

تهران- ایرنا- هفته نهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا امشب با بازی حساس یوونتوس و آث میلان پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های فوتبال یکشنبه شب در اقصی نقاط جهان برگزار خواهد شد.

لیگ برتر انگلیس

در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ جزیره، استون ویلا در خانه‌ خود برابر وستهام قرار خواهد گرفت. استون ویلا هم اکنون با ۱۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و وستهام نیز با ۱۴ امتیاز در رده نهم جدول جای گرفته است. این بازی ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد که به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

لالیگا

هفته دهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا امروز با ۴ دیدار پیگیری خواهد شد که از ساعت ۱۵:۳۰ لاس پالماس به مصاف رایووایکانو خواهد رفت و از ساعت ۱۷:۴۵ نیز خیرونا باید برابر آلمریا قرار گیرد. از ساعت ۲۰ نیز ویارئال به مصاف دیپورتیو آلاوز خواهد رفت. همچنین از ساعت ۲۲:۳۰ بارسلونا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته در خانه خود به مصاف اتلتیکو بیلبائو می‌رود. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

بوندسلیگا

هفته هشتم بوندسلیگا نیز امروز با ۲ دیدار پیگیری خواهد شد که از ساعت ۱۷ کلن در خانه خود به مصاف مونشن‌گلادباخ خواهد رفت و از ساعت ۱۹ نیز هایدنهایم در خانه خود به مصاف آگزبورگ می‌رود.

سری آ

در چارچوب هفته نهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا از ساعت ۱۴ آاس رم در ورزشگاه المپیک به مصاف مونزا خواهد رفت و از ساعت ۱۶:۳۰ بولونیا برابر فروزینونه به میدان می‌رود و در همین ساعت نیز سالرنیتانا در خانه پذیرای کالیاری خواهد بود.

از ساعت ۱۹:۳۰ نیز آتالانتا در خانه خود باید به مصاف جنوا برود. در حساس‌ترین بازی این فصل از ساعت ۲۲:۳۰ تیم یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود باید به مصاف آث میلان برود. میلانی‌ها هم‌اکنون با یک بازی کمتر نسبت به همشهری خود اینترمیلان با ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و یوونتوس نیز با ۱۷ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. این بازی به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد.

لژیونرها

در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر روسیه تیم روستوف که محمد محبی وینگر تیم ملی ایران را در اختیار دارد از ساعت ۱۹:۳۰ در خانه باید به مصاف احمد گروژنی برود. رستوف هم اکنون با کسب ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم لیگ شانزده تیمی روسیه قرار دارد و در شرایط خوبی به سر نمی‌برد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha