۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85266470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهواز میزبان اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ کشور شد

۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبر: 85266470
اهواز میزبان اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ کشور شد

اهواز - ایرنا - رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان گفت: میزبانی اردوی آماده‌سازی تیم ملی پاورلیفتینگ کشور با هماهنگی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به اهواز واگذار شد.

اردوان قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ کشور، از روز ۱۳ آبان به مدت سه روز در اهواز برگزار می ‌شود.

وی با بیان اینکه ۶ بازیکن خوزستانی در این اردو حضور دارند افزود: این اردو با حضور نفرات برتر کشور در سه رده سنی برگزار می‌شود و افراد دعوت شده زیرنظر کادر فنی تمرینات خود را انجام خواهند داد.

قاسمی ادامه داد: برگزاری اردو در اهواز باعث حضور نفرات بیشتری از خوزستان در تیم ملی و افزایش تجربیات آنها می‌شود.

رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان گفت: حسین علاف بهبهانی، حبیب خورشیدی، مهدی مافی غلامی و مصطفی یزدانی در رده سنی بزرگسال، محمدحسین حیدری در رده سنی جوانان و احمد رستمی در رده سنی نوجوانان از خوزستان در این اردو حاضر هستند، رضا حسین پور از خوزستان نیز به عنوان مربی در این اردو حضور دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در کشور مالزی، این اردو در جهت آمادگی بیشتر بازیکنان برگزار می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: پرورش اندام و بدنسازی خوزستان طی چند سال اخیر در برگزاری مسابقات کشوری و میزبانی اردوهای تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشته و همواره جزو استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۳۰ هزار خوزستانی به طور سازمان یافته در رشته‌های ورزشی مشغول فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha