۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85266308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرایط جوی استان زنجان ناپایدار می‌شود

۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۲
کد خبر: 85266308
شرایط جوی استان زنجان ناپایدار می‌شود

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: شرایط جوی استان از روز سه‌شنبه هفته جاری ناپایدار می‌شود و سرعت وزش باد نیز به حد نسبتا شدید می‌رسد.

حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آسمان امروز مناطق مختلف استان صاف تا قسمتی ابری است، افزود: از بعدازظهر امروز شاهد وزش باد خواهیم بود که این شرایط تا فردا تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد:‌ برای روز چهارشنبه هفته جاری رگبار پراکنده باران و رعد و برق برای استان پیش بینی شده است و به لحاظ دمایی نیز نوسانات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت و کماکان هوای خنکی در استان حاکم است.

سلطانی دمای فعلی هوای شهر زنجان را ۶ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه خنکتر شده است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان پنج و ۲۲ درجه، ابهر هشت و ۲۲، خرمدره ۹ و ۲۲ درجه، آببر ۱۴ و ۲۷ درجه، سلطانیه ۱۳ و ۲۱ درجه، قیدار ۶ و ۲۰ درجه و ماهنشان هفت و ۲۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha