تراکتور دیر از خواب بیدار شد؛ نوبرانه شمس‌آذر از تبریز

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور در هفته ششم لیگ برتر در خانه مغلوب شمس‌آذر شد تا نوار بردهای متوالی این تیم پس از ۴ بازی قطع شود.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه عصر امروز تراکتور در تبریز میزبان شمس‌آذر قزوین بود.

روح‌الله شریفی با کمک‌های عباس پورحیدری و حامد تازه‌پور قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تراکتور در حالی در تبریز میزبان شمس‌آذر بود که با ۴ برد متوالی توانسته بود به جمع تیم‌های مدعی اضافه شود و در این بازی خانگی به دنبال ادامه روند صعودی‌ بود. در سوی دیگر شمس‌آذر که حاصل ۴ بازی آخرش سه باخت بود، به دنبال فرار از بحران بود، هرچند شاگردان سعید دقیقی در خانه تراکتور کار سختی پیش رو داشتند.

خلاف پیش‌بینی‌ها، مسابقه با شوک برای تراکتور آغاز شد و شمس‌آذر در دقیقه ۱۷ با خطای بازیکنان تراکتور صاحب یک ضربه پنالتی شد و پوریا سرآبادانی این ضربه را تبدیل به گل کرد تا قزوینی‌ها در تبریز یک بر صفر جلو بیفتند.

در ادامه باز هم این شمس‌آذر بود که به گل رسید و محمدرضا رضایی در دقیقه ۳۳ گل دوم شمس‌آذر را وارد دروازه تراکتور کرد. اشتباه حسین پورحمیدی دروازه‌بان تراکتور در به ثمر رسیدن این گل تاثیرگذار بود؛ دروازه‌بانی که در فصل جاری خلاف فصل گذشته نمایش ضعیفی داشته است.

نیمه اول در حالی با برتری ۲ بر صفر شمس‌آذر به پایان رسید که هواداران تراکتور امیدوار به جبران در نیمه دوم بودند. نیمه دوم اما با یک شوک دیگر برای تراکتور آغاز شد و امیرمحمد نسایی در دقیقه ۴۷ گل سوم شمس‌آذر را به ثمر رساند تا کار برای تراکتور سخت‌تر شود.

در ادامه تلاش تراکتور برای جبران گل‌های خورده بیشتر شد و مهدی عبدی در دقیقه ۷۰ از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. ریکاردو آلوز هم در دقیقه ۸۲ گل دوم تراکتور را به ثمر رساند تا نتیجه ۳ بر ۲ شود.

تلاش‌های شاگردان پاکو خمز اما در دقایق پایانی دیگر نتیجه‌ای نداشت تا تراکتور در یک بازی خانگی ۳ بر ۲ مغلوب شمس‌آذر شود.

این اولین باخت تراکتور پس از ۴ بر متوالی بود تا این تیم با ۱۲ امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند. اگر چه سپاهان این شانس را دارد تا با برد در بازی فردا، جایگاه این تیم را در رده سوم بگیرد.

شمس‌آذر هم با این برد، پس از دو باخت متوالی به جاده پیروزی بازگشت و ۴ امتیازی شد اما در رده پانزدهم باقی ماند.

ترکیب اولیه تراکتور تبریز:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، آقاجانپور، صفا هادی، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده، ریکاردو آلوز، مهدی عبدی، محمد نادری، عارف آقاسی و سیامک نعمتی

سرمربی: پاکو خمز

ترکیب اولیه شمس‌آذر قزوین:

علیرضا جعفرپور، صادق آلبوغبیش، علی آزادمنش، سعید کریمی، حسین گودرزی، پوریا سرآبادانی، هومن ربیع‌زاده، علی عربی، امیرمحمد نسایی، محمدرضا رضایی و بهمن جعفری

سرمربی: سعید دقیقی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha