حاتمی: هیچ تیمی در لیگ بسکتبال حاشیه امنیت ندارد/ ۲ خارجی را جذب کردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در لیگ امسال هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و تلاش خواهیم کرد تا در هر بازی به اهداف خود دست یابیم.

مهران حاتمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در آستانه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال خاطر نشان کرد: لیگ امسال در شرایطی آغاز خواهد شد که همراه با تیم ذوب‌آهن و بازیکنانی آماده به مصاف رقبای خود می‌رویم و تلاش خواهیم کرد تا در پایان فصل به اهداف خود دست یابیم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن تیم بزرگ و خوبی است و جایگاه و اعتبار زیادی در بسکتبال کشورمان دارد. البته در بودجه و هزینه محدودیت‌هایی داشتیم و برابر برخی تیم‌ها که از نظر تمکن مالی شرایط بهتری داشتند تا حدودی دست و پا بسته بودیم.

حاتمی تاکید کرد: با همه این شرایط تیمی خوب و با انگیزه که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه هستند را گرد هم جمع کرده و آماده حضور در لیگ برتر هستیم. به نظر من لیگ امسال شرایط خاص خود را دارد و هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست و نمی‌توان رقیبی را دست کم گرفت.

مهران حاتمی در این فصل با هدایت ذوب‌آهن اصفهان و با بازیکنانی از جمله محمدرضا اکبری، آرن داودی، مسعود سلیمانی، اصغر کاردوست، علی کاشانی، حسین مکاریان، مهدی مرادی‌نسب، روزبه ارغوان، علی گلستانه، رسول مظفری، شایان پورکاوه، کیارش شعبانیان و دوایت بایکس لیگ را آغاز خواهد کرد. البته آنها یک بازیکن خارجی دیگر را هم به خدمت گرفته‌اند که باید دید چه زمانی به تیم ملحق خواهد شد. البته شب گذشته صحبت‌هایی مبنی بر حضور حامد حدادی در جمع بازیکنان این تیم برای فصل جاری شد که این قرارداد هنوز به صورت رسمی در سازمان لیگ ثبت نشده است.

طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال ذوب‌آهن در نخستین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال روز سوم آبان‌ماه از ساعت ۱۵ در اصفهان پذیرای رعد پدافند هوایی خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha