۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۴
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85266087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انهدام یک تانک ارتش صهیونیستی در شرق خان یونس

۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۴
کد خبر: 85266087
انهدام یک تانک ارتش صهیونیستی در شرق خان یونس
انهدام تانک اسرائیلی توسط گردان های عزالدین القسام

تهران – ایرنا – گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یک تانک رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس را منهدم کرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، گردان های عز الدین القسام (شاخه نظامی حماس) همچنین در اقدامی دیگر در واکنش به کشتار غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی، تل آویو را موشک باران کرد.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه توسط بمب افکن های اسراییل، آمریکا و اروپا از رژیم اسرائیل درخواست کرده اند تا عملیات زمینی در غزه را به تعویق اندازد.

به دنبال گذشت بیش از دو هفته از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که آمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به چهار هزار و ۳۸۵ نفر افزایش یافت که یک هزار و ۷۵۶ نفر از آنها کودک و ۹۷۶ نفر زن هستند.

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار زخمی ها هم به ۱۳ هزار و ۵۶۱ نفر رسیده است.

در حالی آمار شهدا و مجروحان غزه در حال افزایش است که سران شماری از کشورهای عربی و غیرعربی در کنفرانس سران صلح قاهره ۲۰۲۳ با موضوع بررسی تجاوزگری رژیم صهیونیستی به غزه و کاستن از تنش در فلسطین بر رفع محاصره غزه و توقف کشتار غیر نظامیان تأکید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha