۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85265871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ باب تصفیه خانه فاضلاب روستایی زنجان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۲ باب تصفیه خانه فاضلاب روستایی در استان زنجان با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی در آستانه بهره برداری قرار دارند.

علیرضا جزء قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ این تصفیه خانه ها در روستاهای تهم زنجان و پری ماهنشان قرار دارند که تا کنون بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی اظهار داشت: تصفیه خانه روستای تهم در شهرستان زنجان با ظرفیت ۲۱۱ مترمکعب در شبانه روز برای بیش از ۲ هزار نفر جمعیت این روستا خدمات رسانی می کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تصفیه خانه فاضلاب روستای پری در شهرستان ماهنشان نیز با سیستم لجن فعال و ظرفیت ۱۵۱ متر مکعب در شبانه روز وارد مدار بهره برداری می شود.
جزء قاسمی یادآورشد: پیش از این، تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد با سیستم روزآمد SBR و ظرفیت ۳۴۷ مترمکعب در شبانه روز، وارد مدار بهره برداری شده بود.
وی گفت: این تصفیه خانه فاضلاب جمعیتی افزون بر سه هزار و ۴۰۰ نفر را تحت پوشش خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب قرار داده است.
جزء قاسمی تاکید کرد: این طرح ها با هدف حفظ بهداشت اهالی و آب های زیرزمینی و همچنین بازچرخانی پساب فاضلاب انجام می پذیرد.
وی گفت:‌ برای اجرای تصفیه خانه های فاضلاب روستایی در استان زنجان تا کنون بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که جمعیتی افزون بر هفت هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha