سارق ۱۵ دستگاه موتورسیکلت در اصفهان دستگیر شد
عکس تزیینی است

اصفهان_ایرنا_ فرمانده انتظامی اصفهان از دستگیری سارق ۱۵ دستگاه موتورسیکلت در عملیات ماموران پلیس کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسین بساطی روز شنبه گفت: در پی وقوع سرقت موتورسیکلت‌های متعدد در برخی از محلات حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ شهرستان، بررسی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار پلیسی توسط ماموران در نهایت سارق موتورسیکلت‌های شهروندان اصفهانی شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم که به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرده است، تحویل مرجع قضائی شد.

کشف وانت حامل ۱۶ کیلوگرم تریاک

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرضا از کشف ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات ماموران این فرماندهی در ایست و بازرسی شهید امامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان گفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی این فرماندهی حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو وانت مزدا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی از خودرو پرداختند که در بازرسی انجام شده ۱۶ کیلو و۵۰۰ گرم تریاک در آن کشف شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرضا افزود: در این رابطه وانت مزدا توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

دپوی لاستیک‌های ۱۵۰ میلیاردی در دامداری

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۸۰۱ حلقه لاستیک ایرانی و خارجی خودروهای سنگین به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک دامداری در حومه شهرستان شاهین شهر خبر داد.

سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شاهین شهر و میمه در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی، با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی غیرمجاز لاستیک خودروهای سنگین در یک دامداری واقع در حومه این شهرستان مطلع شدند و بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت، از محل مورد نظر بازرسی کردند که در نتیجه ۷۹۴ حلقه لاستیک خودروی سنگین داخلی و هفت حلقه لاستیک خودروی سنگین خارجی کشف شدند.

فرمانده انتظامی اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه لاستیک‌های کشف شده در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده و بصورت غیرمجاز دپو شده بود بر اساس تبصره چهار ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشمول قاچاق محسوب و با حکم مرجع قضائی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی ارزش لاستیک‌های کشف شده را ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: مالک لاستیک‌ها دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شد.

دستگیری مُخلان امنیت در شهرستان بُرخوار"

-فرمانده انتظامی شهرستان بُرخوار از شناسایی و دستگیری ۲ تَن از اراذل و اوباش سابقه‌داری که با ایجاد درگیری باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی شده بودند، خبر داد.

سرهنگ نعمت خلیلی اظهار کرد: شهریور امسال بدنبال وقوع درگیری در یکی از محلات سطح شهرستان بُرخوار توسط ۲ مُخل امنیت و برهم‌زدن آسایش شهروندان، با توجه به متواری شدن متهمان، بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران ۲ تَن از اراذل و اوباش سابقه‌دار را در این رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهاشان در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و سپس روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha