معاون شهردار تهران: سرمایه شهر در طرح‌های نیمه‌تمام حبس شده‌ است
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران گفت: عمده تلاش شهرداری‌های مناطق پایتخت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمامی است که سرمایه شهر در آن حبس شده تا با تکمیل این پروژه‌ها را در اختیار مردم قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدامین توکلی‌زاده روز شنبه در آیین افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره ریحانه شهرداری منطقه یک پایتخت با اشاره به اینکه امروز جلسه هفتاد و هشتم پویش امید و افتخار است، اظهار داشت: روزهای اول خیلی‌ها حدس نمی‌زدند که این پویش با این سرعت شاهد افتتاحیه‌های مکرر باشد و اماکن جدیدی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اظهار امیدواری نسبت به تکمیل باقیمانده طرح ها در شهرداری منطقه یک با همین سرعت، یادآور شد: این روزها شاهد راهپیمایی و تجمع مردم بیدار تهران با هدف حمایت از مردم غزه هستیم؛ رژیم اشغالگر صهیونسیتی با هدف قرار دادن بیمارستان همه مرزهای جنگی را زیرپا گذاشته ولی امیدواریم که با موج بیداری شاهد پیروزی‌های مکرر مقاومت فلسطین باشیم.

نیاز به توسعه اماکن ورزشی در شهر تهران

سخنگوی شورای شهر تهران نیز در این آیین گفت: در سال های گذشته زحمات زیادی برای توسعه و توزیع اماکن ورزشی کشیده شد ولی باز هم به توسعه این اماکن در شهر نیاز داریم؛ البته ساخت اماکن ورزشی در پهنه‌های مختلف باید در دستور کار قرار گیرد.

علیرضا نادعلی شهرستانکی با اشاره به اینکه در شمال و جنوب تهران با اجرای پویش «امید و افتخار» اتفاقات خوبی رخ داده است، ادامه داد: امیدوارم مردم این منطقه و ورزشکاران و به خصوص پیشکسوتان از این موقعیت استفاده کنند و فرصت قرار گرفتن پیشکسوتان در کنار نسل جدید فراهم شود.

وی تاکید کرد: باید ورزش و تربیت بدنی مورد توجه قرار گیرد تا مباحث فرهنگی و اجتماعی کشور نیز از این طریق به راحتی منتقل شود.

رقم زدن اتفاق خوب از سوی شهردار تهران در چین

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز در این آیین گفت: این طرح مقرر شده بود ظرف ۲ تا سه سال به پایان برسد ولی حدود ۱۴ سال طول کشید.

سید احمد علوی با انتقاد از اینکه طرح های بر زمین مانده یکی از موضوعات مهم در شهرداری تهران است، ادامه داد: امیدواریم با افزوده شدن این فضاهای ورزشی به شهر تهران در حقیقت به حال بهتر و خوب شهروندان پایتخت کمک شود.

وی با اشاره به رقم زدن اتفاق خوب از سوی شهردار تهران در چین و با همکاری و همراهی خوب شورای اسلامی شهر یادآور شد: در قرارداد جدیدی که با کشور چین منعقد شده به اندازه دو سوم کل واگن‌های موجود در شرکت متروی تهران واگن جدید خریداری می‌شود؛ با اجرای هرچه بیشتر اقدامات این چنینی مردم را با سلامتی، سرزندگی و نشاط مشاهده کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha