واکنش خبرنگار صهیونیست به تقاضای مصری‌ها از حزب‌الله لبنان+ فیلم

تهران-ایرنا- یک خبرنگار صهیونیست با بازنشر تظاهرات مصری‌ها در حمایت از مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان، درباره محبوبیت محور مقاومت در جهان اسلام، به سران تل‌آویو هشدار داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، «روعی کایس» رئیس بخش جهان عرب در شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی از تظاهرات کنندگان مصری در پیام رسان ایکس (توئیتر سابق) درباره محبوبیت حزب الله لبنان و حماس در میان مردم مصر نوشت: این ویدئو که مربوط به روز جمعه است، روز کاربران حامی «حزب الله لبنان» و «حماس» را در توئیتر ساخت.

این فعال رسانه ای رژیم صهیونیستی درباره واقعیت افکار عمومی این روزهای جهان عرب و جهان اسلام نوشت: تظاهرات کنندگان از (سید حسن) نصرالله و حماس می خواهند که تل آویو را هدف قرار دهند.

به گزارش ایرنا، در پی انجام عملیات تاریخی طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین، گزارش های رسانه های مختلف حاکی از افزایش محبوبیت نیروهای مقاومت فلسطین و دیگر گروه های مقاومت از جمله حزب الله لبنان و حتی ایران در جهان عرب و جهان اسلام است.

در حالی که بسیاری از سران کشورهای عربی و اسلامی به انتشار بیانیه برای دفاع از مردم فلسطین اکتفا کرده اند، مردم جهان بیش از همه چشم ها را به محور مقاومت دوخته اند و از حزب الله لبنان، حماس، جهاد اسلامی، انصارالله یمن، الحشدالشعبی عراق و دیگر گروه های مقاومت انتظار دارند که در دفاع از مردم غزه اقدام کنند.

عملیات طوفان الاقصی بیش از هرچیز یکپارچگی محور مقاومت در میدان نبرد و نزدیکی قلوب امت اسلامی در سراسر گستره جغرافیایی جهان را به نمایش گذاشت.

حمله رژیم صهیونیستی به غزه و بمباران و به شهادت رساندن کودکان و زنان این منطقه، موجب خشم امت اسلامی و عربی در سراسر جهان شده است.

خیابان های تمام کشورهای اسلامی و عربی در هفته گذشته شاهد تظاهرات خودجوش مردم علیه رژیم اشغالگر قدس بود. خشم مردمی از جنایات صهیونیست ها در کشورهای اسلامی و عربی تا حدی زیاد شده که هفته گذشته، دو صهیونیست هنگام بازدید از مناطق گردشگری مصر، توسط یک پلیس این کشور به هلاکت رسیدند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری را با نام «طوفان الاقصی» از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha