۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85265307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هشدار تل‌آویو به صهیونیست‌های مصر و اردن/ فورا قاهره و امان را ترک کنید

تهران-ایرنا- منابع خبری اعلام کردند که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از صهیونیست‌ها خواسته است که فورا مصر و اردن را ترک کنند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از الجزیره، شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از صهیونیست‌ها می‌خواهیم فورا اردن و مصر را ترک کرده و به مغرب هم سفر نکنند.

شبکه المیادین نیز اعلام کرد که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و شورای امنیت داخلی این رژیم در نشستی مشترک این تصمیم را اتخاذ کرده و نسبت به سفر صهیونیست‌ها به تمام کشورهای عربی و اسلامی به ویژه مصر و اردن هشدار دادند.

در پی جنایات رژیم صهیونیستی در نواز غزه طی ۱۵ روز گذشته، شمار زیادی از حامیان ملت فلسطین در کشورهای مختلف به ویژه در مصر، اردن و تونس در واکنش به نسل کشی این رژیم در غزه و کشتار مردم مظلوم در بیمارستان المعمدانی، با برگزاری تجمع اعتراضی، خشم و انزجار خود را از این رژیم کودک کش ابراز و در مقابل سفارت اسراییل در این کشورها تجمع اعتراضی برگزار کردند.

مردم اردن چهارشنبه شب در حمایت از مردم فلسطین مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در این کشور تجمع کرده‌ و خواستار قطع رابطه کشورشان با این رژیم شدند.

هزاران اردنی در همبستگی با نوار غزه در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در امان حمله اسرائیل به بیمارستان المعمدانی را که صدها شهید و زخمی برجای گذاشت، محکوم کردند.

چندی پیش نیز یک پلیس در مصر با استفاده از سلاح شخصی خود به سوی دو گردشگر صهیونیست شلیک کرده و آن‌ها را به هلاکت رساند.

این هشدار رژیم صهیونیستی در پی این اعتراضات و خشم مردم و انزجار آنها ازرژیم اسراییل و ترس حمله به صهیونیست های ساکن در کشورهای اسلامی صورت گرفته است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و در مقابل ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه از سوی بمب افکن های اسراییل که نشانه عجز صهیونیست ها می باشد، آمریکا و اروپا از اسرائیل درخواست کرده اند تا عملیات زمینی در غزه را به تعویق اندازد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha