اجرای پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی شهر حمیدیا یزد روی دور تند

یزد- ایرنا- شهردار شهر حمیدیا یزد گفت: مجتمع فرهنگی، ورزشی اندیشه، یکی از پروژه‌های بزرگ در دست اقدام در استان است که با وجود گذشت فقط سه ماه از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم، ۳۵ درصد پیشرفت دارد که جای امیدواری است.

" مراد علی الله وردی " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در حال حاضر نماچینی پروژه مذکور در حال انجام است افزود: به صورت همزمان، عملیات اجرای تاسیسات مکانیکی این پروژه بزرگ در دست اقدام است.

وی با اشاره به عزم جدی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیدیا برای تسریع در روند اجرای پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی اندیشه ادامه داد: اهتمام جدی ما بر تکمیل و بهره برداری از این پروژه تا فروردین ماه سال ۱۴۰۳ است.

این مسئول با بیان اینکه مجتمع مذکور برای استفاده خواهران و برادران طراحی شده است گفت: محوطه این مجموعه به گونه ای طراحی شده که شهروندان می‌توانند در فضای باز این محوطه اقدام به برگزاری مراسم های ملی کنند.

الله وردی در همین خصوص ادامه داد: همچنین این پروژه دارای یک سالن ۲۵۰ نفره چند منظوره برای استفاده به عنوان قرائت خانه و محلی برای برگزاری همایش و اجرای برنامه های نمایشی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب جوانان و نوجوانان منطقه اسدآباد و قاسم نقی در تولید محتوا در فضای مجازی، با نظر شهردار و سایر ذی نفعان و در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات گروه های فرهنگی منطقه، یک استودیو ضبط در این مجموعه احداث می‌شود.

شهرحمیدیا با حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان یزد است که از محله‌های رحمت‌آباد ، نجف‌آباد ، قاسم‌آباد جدید (قاسم نقی)، اسدآباد، شهرک قدس ، شهرک کوثر و شهرک لاله تشکیل شده‌است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha