ائمه جماعات تهران :آمریکا مسبب جنایات رژیم اسرائیل درغزه است

تهران - ایرنا - ائمه جمعه و جماعات شهرستانهای استان تهران ضمن همراهی با نمازگزاران در محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی مسبب اصلی این تحرکات ضد انسانی رژیم نامشروع اسرائیل را دولت آمریکا خواندند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستانهای استان تهران، ائمه جماعات شهرستانهای استان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن محکومیت اقدامات ددمنشانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و حمایت های کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا ، خواهان ورود مجامع بین المللی برای توقف حملات این رژیم کودک کش و نامشروع به غزه شدند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: همه وحشی‌گری‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را که در حمله به زنان و کودکان و بیمارستانها می‌بینید زیر سر دولتمردان آمریکایی است.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه هیچ چاره‌ای جز نابودی دشمن صهیونیستی نیست، گفت: ناامن شدن خاورمیانه برای آمریکا و اسرائیل مقدمات اخراج و فرار آنها را فراهم خواهد کرد.

امام جمعه موقت ورامین گفت: عملیات طوفان الاقصی جوانان فلسطینی، هیمنه پوشالی و راهبرد نظام رژیم کودک کش اسرائیل را در هم شکست.

امام جمعه شهرقدس گفت: رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت و چراغ سبز بایدن در سفر اخیرش به منطقه خود را آماده حمله می‌کند.

امام جمعه شهرستان پردیس: آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی در جنایات است

ائمه جماعات تهران :آمریکا مسبب جنایات رژیم اسرائیل درغزه است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: همه وحشی‌گری‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را که در حمله به زنان و کودکان و بیمارستانها می‌بینید زیر سر دولتمردان آمریکایی است.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس درجمع نماگزاران اظهار داشت: شیطان بزرگ، سگِ هار منطقه را حمایت و هدایت می کند تا به مردم بی‌دفاع و مظلوم در منازل و بیمارستان‌ها حمله کند و آنان را به خاک و خون بکشد.

وی ادامه داد: مسئول اصلی بمباران غزه، آمریکای جنایتکار است؛ که هرچه فریاد داریم باید بر سر این شیطان بزرگ فرود بیاریم و از شعار «مرگ بر آمریکا» کوتاه نیاییم.

امام جمعه شهرستان پردیس افزود: اگر بمباران غزه فوراً متوقف نشود، به فرموده مقام معظم رهبری جلوی مقاومت را نمی‌شود گرفت و آن وقت منافع آمریکا و اسرائیل در همه کشورها به خطر خواهد افتاد.

حسینی ضمن تقدیر از سفر منطقه‌ای وزیر خارجه ایران ، توضیح داد: سفر به عراق و لبنان باعث می‌شود تا با تلاش‌های ایران، حمایت بین‌المللی از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه ایجاد بشود و نیز نشست سازمان همکاری اسلامی و گفت وگو با مقامات مللِ مسلمان در روزهای اخیر انجام شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جرأت حمله زمینی به نوار غزه را ندارد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی اسرای زیادی در اختیار حماس دارد، بافت جمعیتی پیچیده‌ی غزه، و فشار بین‌المللی و افکار عمومی جهان، واکنش منفی جهان عرب، و هراس از واکنش محور مقاومت مانع حمله زمینی است.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه برنده و بازنده جنگ‌ها را در عصر ارتباطات و سلطه‌ی اطلاعات، ادوات جنگی تعیین نمی‌کند ، توضیح داد: تصویرها و ذهنیت‌های برساخته از رسانه‌ها در پس و پیش معرکه‌ها تعیین می‌کنند و تلاش رژیم جعلی برای استفاده حداکثری از رسانه و خبرنگار و شبکه‌های اجتماعی ولو برای بقای بیشتر یا حفظ آبرو و مدیریت افکار عمومی، قابل تأمل است.

حسینی گفت: در این چند روز، عملاً امنیت صهیونیست‌ها بر باد رفته ، این‌بار وضع فرق می‌کند، حمله کننده، مقاومت بود،بیشترین تلفات تاریخ اسرائیل رقم خورده و امروز که چهاردهمین روز جنگ است، بسیاری از شهرک‌های صهیونیست‌نشین عملاً متروکه شده‌اند، اقتصاد و پولشان سقوط را تجربه کرده، و ترابریِ رژیم نیمه تعطیل شده است.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس در عملیات اخیر فلسطینیان عنصر بقای خود را از دست داده وآمریکایی‌ها بعد از عملیات طوفان الاقصی، در حال احیا و تنفس مصنوعی به رژیم هستند و می‌خواهند با قتل‌عام فلسطینی‌ها، موازنه روانی شکست‌خورده را برگردانند،ولی چنین چیزی ممکن نیست و این شکست قابل جبران نخواهد بود.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن گرامیداشت هفته ملی بیمه سلامت، اظهار داشت: در شهرستان پردیس از حدود ۳۵ هزار نفر بیمه شده بیمه سلامت، نزدیک به ۲۴ هزار نفر بیمه شده رایگان تحت پوشش سازمان بیمه سلامت ایران قرار دارند و شعبه بیمه سلامت از خرداد ماه فعالیت خود را شروع کرد و مقدمات تاسیس اداره بیمه سلامت و تامین نیروی انسانی در سازمان در دست اقدام و مورد تصویب قرار گرفته است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

هیچ چاره‌ای جز نابودی دشمن صهیونیستی نیست

ائمه جماعات تهران :آمریکا مسبب جنایات رژیم اسرائیل درغزه است

امام جمعه دماوند با بیان اینکه هیچ چاره‌ای جز نابودی دشمن صهیونیستی نیست، گفت: ناامن شدن خاورمیانه برای آمریکا و اسرائیل مقدمات اخراج و فرار آنها را فراهم خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: باید افکار عمومی جهان علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها متحد شود و فشارهای بین‌المللی روی آنها افزایش یابد.

وی افزود: در عملیات طوفان الاقصی آبروی صهیونیست‌ها رفت و همه دیدند که لانه آنها از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

این مقام مسئول ادامه داد: آمریکا و اسرائیل غاصب بدانند که اگر بخواهند به جنایات ضد بشری خود ادامه دهند، جبهه‌های جدیدی علیه آنها گشوده خواهد شد و دلاور مردان مقاومت، خاورمیانه را به گورستان آنها تبدیل خواهند کرد.

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: ناامن شدن خاورمیانه برای آمریکا و اسرائیل و عملیات ایذایی رزمندگان مقاومت علیه آنها، مقدمات اخراج و فرار آنها را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: نمی‌شود که آمریکا همه را به خویشتن داری فرا بخواند اما به اسرائیل سلاح و مهمات بدهد؛ اگر آمریکا جلوی این سگ هار را نگیرد جنگ توسعه می‌یابد و منافع آنها به خطر می‌افتد.

وی افزود: آمریکایی‌ها منافع مادی زیادی در خاورمیانه دارند، باید همه منافع آنها را به خطر بیفتد تا گورشان را گم کنند و بروند.صهیونیست‌ها فلسطینی‌ها را بشر نمی‌دانند که برای آنها حقوقی قائل باشند؛ هیچ رحم و مروتی در دل آنها وجود ندارد و با چنین کسانی چگونه باید رفتار کرد؟

امام جمعه دماوند تصریح کرد: هیچ چاره‌ای جز نابودی دشمن صهیونیستی نیست؛ آنها حرف حساب نمی‌فهمند، بلکه فقط حرف زور را می‌فهمند و انشاءالله گروه‌های مقاومت در وقت مناسب اقدام لازم را انجام خواهند داد.

عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی و راهبرد نظامی اسرائیل را در هم شکست

ائمه جماعات تهران :آمریکا مسبب جنایات رژیم اسرائیل درغزه است

امام جمعه موقت ورامین گفت: عملیات طوفان الاقصی جوانان فلسطینی، هیمنه پوشالی و راهبرد نظام رژیم کودک کش اسرائیل را در هم شکست.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین، با اشاره به موضوع فلسطین اظهار داشت: در اعتقادات نظامی رژیم اشغالگر قدس، بازدارندگی مبتنی بر ارتشی قدرتمند، نظام اطلاعاتی پیچیده، انتقال منطقه نبرد به قلمرو دشمن و دفاع از شهروندان در برابر حملات موشکی و هوایی به عنوان ۴ اصل وجود دارد، که در عملیات طوفان الاقصی تمامی این اصول با شکست مواجه شد.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، در این عملیات صهیونیست‌ها شکست غیرقابل ترمیمی خوردند، عملیای که از حدود یک سال قبل طراحی شده بود و ستون فقرات رژیم غاصب اسرائیل را در هم شکست.

وی گفت: این که رزمندگان حماس تا عمق ۴۰ کیلومتری نفوذ کرده و تعداد زیادی از نیروهای اشغالگر قدس را به اسارت گرفتند، در طول تاریخ اشغال فلسطین بی سابقه بوده و صهیونیست‌ها هنوز سرگردان این عملیات هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: صهیونیست‌ها هرگونه جنایتی را که مرتکب شوند، این شکست تاریخی جبران نمی شود و شرایط فلسطین بعد از ۱۵ مهر به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

محمودی ریشه جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی را در اعتقادات آن‌ها دانست و گفت: از اعتقادات رذیلانه صهیونیست نباید انتظار انسانیت داشت، آنان به تمام جنایت ضد بشری دست زده و مقابل چشم دنیا، زنان و کودکان را به خاک و خون می کشند، بیمارستان و مدرسه را ویران می‌کنند.

وی تأکید کرد: البته ملت مقاوم غزه و فلسطین در برابر این جنایات مانند کوه ایستاده اند و به کوری چشم اسرائیل، آمریکا و انگلیس غزه مقاوم و روی پاهای خود ایستاده و یقیناً پیروز میدان است.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: این که بلافاصله بعد از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، سران آمریکا و انگلیس به فلسطین اشغالی سفر کردند، ثابت می کند که ریشه تمام جنایات اسرائیل در آمریکا است و تا روحیه استکباری در حاکمان آمریکا وجود دارد، شعار مرگ بر آمریکا نیز وجود خواهد داشت.

محمودی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به فرارسیدن ۲۹ مهر و روز صادرات گفت: امروز صادرات به ویژه صادرات غیرنفتی مورد اهتمام دولت و نظام اسلامی است و در این مسیر، ورامین نیز ظرفیت صادرات بسیاری از محصولات را دارد ولی با این همه محصولات ارزشمند، نیازمند پایانه صادراتی است که تاکنون اجرای آن محقق نشده است.

وی گفت: راه اندازی مرکز عرضه مستقیم محصولات در خود منطقه نیز بسیار مؤثر است که با وجود تأکیدات بسیار، راه اندازی چنین مرکزی محقق نشده است.

تقدیر از برندگان مسابقه کتاب حجاب با حضور معاون رئیس جمهور

تقدیر از برندگان مسابقه کتاب حجاب با حضور معاون رئیس جمهور و امام جمعه شهرستان ورامین در نماز جمعه برگزار شد .

 امروز  جمعه در حاشیه برگزاری نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهرستان ورامین با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمودی خطیب نماز جمعه و منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور تقدیر و تجلیل از برندگان مسابقه کتاب حجاب در مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین برگزار شد.

امام جمعه شهرستان قدس: رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت آمریکا خود را آماده حمله به غزه می کند

ائمه جماعات تهران :آمریکا مسبب جنایات رژیم اسرائیل درغزه است

امام جمعه شهرقدس گفت: رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت و چراغ سبز بایدن در سفر اخیرش به منطقه خود را آماده حمله می‌کند.

حجت‌الاسلام حمزه محمدی در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: امروز اتحاد و وحدت بین همه کشورهای اسلامی به واسطه حملات رژیم صهیونیستی شکل گرفته و همه آزادگان دنیا برای نابودی اسرائیل آماده اند و انشالله نابودی اش را خواهیم دید.

وی گفت: امام عزیز ما در سالروز تاسیس سازمان ملل در صحیفه امام خمینی (ره) فرمود، دنیا امروز اسیر غارتگران و جهانخواران است که دنیا را به آتش می کشند و نیز گرفتار وابستگان آنان هستند که منافع ملت‌ها و کشور های خود را فدای منافع ابرقدرتها می کنند.

محمدی افزود: دنیای امروز گرفتار سازمان‌های دست نشانده قدرت‌های بزرگ و بویژه آمریکاست که با نام بی محتوای شورای امنیت، عفوبین الملل، حقوق بشر و این قبیل مفاهیم بی محتوا که به قدرتهای بزرگ خدمت می کنند و در حقیقت مجری احکام و مقاصد آنان و مامور محکوم نمودن مستضعفان و مظلومان جهان به نفع قدرت‌های بزرگ هستند.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به دولتمردان کشورهای آلمان ، انگلیس و در صدر آنها آمریکا گفت: اینها هستند که از اعمال تروریستی رژیم صهیونیستی حمایت می کنند ولی دفاع مردم مظلوم فلسطین را به عنوان کارهای تروریستی در افکار عمومی دنیا نشان می دهند.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: حضرت عبدالعظیم حسنی مقامش به حدی رسید که ثواب زیارتش به اندازه ثواب زیارت ائمه اطهار است. این شخصیت‌ها نظیر حضرت معصومه، شاهچراغ به همین گونه هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha