مادران و کودکان در بیرجند با مردم غزه همنوا شدند + فیلم

بیرجند - ایرنا - شماری از مادران به همراه فرزندان خود با اجتماع در هیات حسینی بیرجند ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، با مادران و کودکان مظلوم غزه همنوا شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش مادرانه همنوا با کودکان فلسطینی روز جمعه (۲۸ مهرماه) با هدف حمایت از مادران و کودکان غزه در هیات حسینی (ع) بیرجند برگزار شد.

مادران و کودکان با سر دادن شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "غزه شده کربلا مهدی بیا مهدی بیا"، "لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است" خشم و نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش به نمایش گذاشتند و خواستار خاتمه جنگ علیه مردم مظلوم غزه شدند.

شرکت کنندگان در این اجتماع پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود؛ "الموت لاسرائیل"، "شعار مرگ بر آمریکا باید حفظ شود"، "حریفت منم"، "انتقام سخت" و "نسل کشی در غزه".

کودکان بیرجندی با تکان دادن پرچم سه رنگ ایران و فلسطین، همدردی خود را با کودکان غزه ابراز داشتند و با همخوانی سرود "سلام فرمانده" جلوه‌ای خاص به این مراسم بخشیدند.

این مراسم با نوحه سرایی مداح و ذاکر اهل بیت ادامه یافت و مادران برای رهایی مردم غزه از حملات وحشیانه صهیونیست‌ها دست به دعا برداشتند.

یک دانش آموز کلاس ششم ابتدایی در این اجتماع گفت: امروز آمده‌ایم تا جنایات اسرائیل غاصب و کودک کش را محکوم کنیم و با کودکان فلسطینی همدردی داشته باشیم.

مادران و کودکان در بیرجند با مردم غزه همنوا شدند + فیلم

مائده صحراگرد افزود: اسرائیل بداند با ادامه جنایات خود نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد چرا که ما ملت ایران حامی مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان بی گناه هستیم.

یک بانوی بیرجندی هم که همراه فرزند خردسالش در این اجتماع حضور داشت به خبرنگار ایرنا گفت: تا آخرین نفس از فلسطین حمایت می‌کنیم و گوش به فرمان رهبر خود هستیم تا وارد میدان شویم.

مریم طهانی ادامه داد: امیدواریم رژیم صهیونیستی هرچه زودتر نابود شود و مردم غزه به پیروزی نهایی برسند که این وعده الهی است.

مادران و کودکان در بیرجند با مردم غزه همنوا شدند + فیلم

دانش آموز دیگری گفت: ما امروز آمده‌ایم تا اعلام کنیم که پشتیبان کودکان غزه هستیم و راهشان را ادامه می‌دهیم.

امیر عباس آرامجو اظهار کرد: کشتن کودکان بی گناه غزه، جنایت است که قابل بخشش نیست و خدا اسرائیل را هرچه زودتر از بین ببرد.

امروز در میدان مادر شهر بیرجند هم جمعی از امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به همراه جامعه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در محکومیت اقدامات غیرانسانی در غزه تجمع کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha