مدرس فدراسیون: تیم فوتبال چادرملو اردکان با یک پیروزی به صدر جدول صعود می‌کند

یزد- ایرنا- مدرس فدراسیون فوتبال گفت: تیم چادرملو اردکان برای صدرنشینی در لیگ آزادگان به سه امتیاز و شکست تیم پارس جنوبی جم بوشهر در دیدار خانگی نیاز دارد.

" جمال دهقانی " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی کشور تیم‌های سایپا تهران و چادرملو اردکان با ۱۶ امتیاز به ترتیب فقط به دلیل تفاضل گل در مکان‌های اول و دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال چادرملو برای صدرنشینی باید در خانه در حضور هواداران خود حتما از سد تیم پارس جنوبی جم بگذرد ادامه داد: تیم پارس جنوبی جم با ۱۰ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد.

مدرس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: مسابقه ۲ تیم چادرملو اردکان و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز ( جمعه ) ۲۸ مهرماه در ورزشگاه شهید نصیری یزد با داوری علیرضا حیدرپناه و کمک‌ها، عباس یعقوبی و مهدی اکبرزاده و داور چهارم علی سام برگزار می‌شود.

دهقانی بیان کرد: تیم چادرملو که در هفت هفته گذشته در خانه و بیرون از خانه امتیازات خوبی را کسب کرده است باید در این دیدار خانگی قدر لحظات مسابقه را برای شکست حریف بداند.

وی گفت: تیم پارس جنوبی جم تیم دست بسته‌ای نیست و در مسابقات گذشته خود نشان داده هجومی بازی می‌کند ولی با این وجود بازیکنان چادرملو توانایی شکست حریف را دارند.

وی تاکید کرد: تیم چادرملو در این مسابقه حساس که در حضور تماشاگران در نصیری برگزار می‌شود باید از همان ابتدای دیدار برای غلبه بر حریف مدعی تلاش مضاعف داشته باشد.

دهقانی گفت: یکی از آرزوهای دیرینه جامعه ورزش و فوتبال یزد است که تیم چادرملو لیگ برتری شود که امیدواریم در فصل جاری رقابت‌ها این هدف مهم محقق شود.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و همچنین سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

تیم چادرملو اردکان تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha