تکمیل برخی پروژه‌های نیمه‌تمام کردستان از ثمرات میزبانی زوار اربعین است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: میزبانی از زائران اربعین و تردد عاشقان امام حسین(ع) از مرز باشماق، ثمرات فراوانی برای استان داشت و زمینه تکمیل سریعتر برخی پروژه‌های نیمه‌تمام را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد اربعین در سنندج اظهار کرد: میزبانی از زائرین اربعین حسینی (ع) و افتخاری که نصیب استان شد، فرصت ارزشمندی در ابعاد فرهنگی، معنوی، مادی و توسعه‌ای برای کردستان مهیا ساخت.

وی افزود: تردد زائران اربعین از مرز باشماق، پیوند، برادری و همدلی بیشتری بین اهل سنت و تشیع در استان ایجاد کرد.

استاندار کردستان اضافه کرد: استمرار و استحکام این انسجام و برادری موجب رضایت خداوند متعال و وجود مبارک پیامبر اعظم(ص) و باعث یاس، دلسردی و ناامیدی دشمنان امت اسلامی به ویژه صهیونیست‌های جنایتکار خواهد شد.

زارعی کوشا از اهتمام فرماندار و امام جمعه شهرستان مریوان، شورای تامین، مواکب مردمی، فعالان و همه کسانی که در میزبانی از زوار اربعین جهادی پای کار بودند، قدردانی و بر استمرار این وحدت و صمیمیت تاکید کرد.

وی در ادامه به جنایت های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: قتل عام مردم مظلوم غزه، نشان از درماندگی رژیم غاصب اسراییل و نابودی زودهنگام آن دارد.

استاندار کردستان خواستار حمایت ملت ها و دولت های اسلامی از مردم غزه شد و افزود: اکنون زمان آن فرا رسیده همه کشورهای اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهونیستی متحد شوند.

امسال حدود ۱۴۰ هزار زائر از مرز باشماق مریوان راهی کربلای معلا و عتبات عالیات شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha