۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1033
کد خبر: 85264002
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دریافت خدمات درمان در منزل با درمان نو به راحتی یک تماس

رفتن به بیمارستان و مراکز درمانی به دنبال یک سرماخوردگی و یا علائم آن می تواند بسیار آزار دهنده و اذیت کننده باشد، امروزه با وجود خدمات پزشکی در منزل به صورت فوری و درخواست آنلاین می توان بر حل این مورد بسیار کمک رسان باشد و فرد گیرنده خدمت بدون به زحمت افتادن می تواند خدمات پزشکی را به راحتی و با یک تماس در منزل انجام دهد.

رفتن به بیمارستان و مراکز درمانی به دنبال یک سرماخوردگی و یا علائم آن می تواند بسیار آزار دهنده و اذیت کننده باشد، دلیل این امر این است که فردی که دچار سرماخوردگی، علائم گوارشی مانند اسهال و استفراغ و یا تب بالا می باشد جدای از اینکه خارج از تحمل نمی تواند در ترافیک بماند و خود را به مرکز درمانی برساند، ماندن در صف نوبت ویزیت و خدمات تزریقات نیز می تواند برای او آزاردهنده باشد، امروزه با وجود خدمات پزشکی در منزل به صورت فوری و درخواست آنلاین می تواند بر حل این مورد بسیار کمک رسان باشد و فرد گیرنده خدمت بدون به زحمت افتادن می تواند این خدمات را به راحتی یک تماس از مرکز خدمات پرستاری و پزشکی در منزل درمان نو دریافت نماید، این خدمات می تواند به صورت تزریقات تحت نسخه پزشک در منزل باشد تا ویزیت پزشک عمومی یا متخصص در منزل، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا در مورد تمام جوانب این خدمات در خانه خدمتتان اطلاعات مفیدی ارائه نماییم.
سرم تراپی در خانه با صرفه اقتصادی و بدون اتلاف زمانی
همانطور که در بالا گفتیم فردی که دچار علائم سرماخوردگی و یا گوارشی شده است به طور معمول تمایل به تغذیه مناسب و نوشیدن مایعات کافی نیز ندارد، جدای از این حالت این فرد به علت تب بالا دچار تعریق و یا از طریق اسهال و استفراغ سبب از دست دادن آب کافی از بدن می شود، بهترین کاری که برای همچنین فردی می توان در خانه انجام داد تا علائم خطرناک همودینامیکی او برقرار و استیبل گردد تزریق سرم در منزل می باشد، وصل سرم در خانه می تواند کمک بسیار شایانی به جبران آب از دست رفته این فرد نماید و این امر سبب می شود تا علائم فیزیولوژیک مهم و حیاتی او مانند فشار خون، ضربان قلب و غیره به محدوده طبیعی خود برگردد، سرم تراپی در خانه شما می تواند از جانب درمان نو فقط با یک تماس و اعزام پرستار به بالین بیمارتان انجام پذیرد.
تزریق سرم به در منزل به چه صورت انجام می گیرد.

دریافت خدمات درمان در منزل با درمان نو به راحتی یک تماس

برای زدن سرم در خانه شما ابتدا وارد سایت درمان نو می شوید و درخواست خود را به صورت تلفنی به اپراتور ها و از طریق سایت ثبت می نمایید، پرستار های مرکز درمان نو دارای کارت نظام پرستاری و شاغل در بیمارستان های برتر تهران بوده و نهایتا تا ۳۰ دقیقه با تجهیزات کافی مانند پالس اکسیمتری، ترمومتر، گوشی پزشکی، فشارسنج و غیره با بالین شما اعزام می گردند، پرستار بر بالین با شما ارتباط مناسب و دوستانه برقرار می نماید و پس از آن با آماده سازی سرم و تجهیزات و گرفتن خط وریدی مناسب فرآیند تزریق سرم در منزل شروع می گردد، با تنظیم قطرات سرم و گذشتن زمان تا اتمام سرم تراپی فرآیند تزریقات سرم در منزل نیز به اتمام خواهد رسید، شما عزیزان می توانید برای ثبت هر نوع درخواست خدمات پزشکی در خانه با ما در ارتباط باشید.
آیا در دوران بارداری نیز می توان از تزریق سرم در خانه استفاده نمود؟
با توجه به اینکه در دوران بارداری مادر و جنین از اهمیت سلامتی بالایی باید برخوردار باشند از همین رو هر نوع خدمات پزشکی و درمانی برای مادر بلااستثنا باید زیر نظر پزشک زنان خود صورت بپذیرد، به طور مثال اگر پزشک زنان و زایمان مادر بیمار صلاح ببیند که وصل سرم تقویتی در منزل فرد می تواند برای سلامتی مادر و کودک موثر باشد فرد گیرنده خدمت می تواند با درخواست پرستار خانم بر بالین خود از درمان نو استفاده نماید، البته باید خاطر نشان کنیم که تزریقات در دوران بارداری ازطریق مشاوره تلفنی یا ویزیت پزشک متخصص و فوق زنان درمان نو قابل انجام است و از این طریق نیز می توانند خدمات ذکر شده را کسب نمایند.
آیا همراه با تزریق سرم می توان از ویزیت پزشک عمومی نیز استفاده کرد؟

دریافت خدمات درمان در منزل با درمان نو به راحتی یک تماس


در رابطه با ویزیت پزشک در منزل می توان به این مورد اشاره کرد که پزشکان عمومی مرکز درمان در منزل درمان نو با دارا بودن توانایی تزریقات در منزل می توانند پس از ویزیت بیمار در منزل از فرآیند تزریق سرم و سایر تزریقات نیز برای گیرنده خدمت استفاده نمایند، کافی است که حین درخواست ویزیت پزشک عمومی در منزل درخواست دهید که پزشک همراه با تجهیزات کافی بر بالین شما اعزام شوند تا پزشک عمومی حین اعزام شدن مجهز از مرکز به سمت شما اعزام شود.
ویزیت پزشک عمومی در خانه شامل چه مواردی می شود؟
ویزیت پزشک عمومی در منزل شامل ویزیت ابتدایی، معاینه، تشخیص و درمان در محل می شود و تمام پزشکان مرکز دارای توانایی انجام خدماتی مانند تزریق سرم در خانه، تزریقات عضلانی در منزل، تعبیه سوند فولی در منزل، تعبیه ان جی تیوب(سوند بینی معده) در منزل و غیره می باشد، پزشک ابتدا با حاضر شدن بر بالین شما اقدام به معاینه کلی شما می کند، سپس با تشخیص علائم و نوع بیماری اقدام به درمان شما در خانه می نماید.
آیا در ایام تعطیل نیز ویزیت دکتر عمومی در خانه انجام می پذیرد؟
بله، خدمات رسانی مرکز درمان نو به ساعت و روز خاصی معطوف نمی شود و در تمام روز های سال حتی روز تعطیل نیز می توانید از خدمات ویزیت کتر عمومی استفاده نمایید، تمام تلاش مجموعه به این است که بهترین خدمات همراه با کمترین هزینه به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته ارائه گردد.
چه بیماری هایی با ویزیت پزشک عمومی در منزل درمان می شود؟

دریافت خدمات درمان در منزل با درمان نو به راحتی یک تماس

۱. سرماخوردگی: یکی از بیماری های شایع در بین افراد به خصوص در شروع فصول سرد سال سرماخوردگی و علائم خاص مربوط له آن است، پزشکان مرکز درمان نو با داشتن تجهیزات و تجربه کافی آماده خدمکت رسانی به شما عزیزان جهت درمان و سرکوب علائم شما هستند.
۲. اسهال و استفراغ: اسهال و استفراغ و حتی حالت تهرع می تواند برای هر فرد بسیار آزار دهنده و رنج آور باشد، پزشکان عمومی مرکز درمان نو با داشتن تخصص کافی و دلسوزی ویژه آماده درمان این چنین علائمی از افراد گیرنده خدمت می باشند.
۳. تب بالا: برخی بیماری ها مانند کرونا، آنفولانزا و یا حتی در برخی موارد علائم غیر قابل علت و ایدیوپاتیک می تواند سبب افزایش دمای بدن و افزایش تب در بدن فرد گردد، تب تا درجاتی برای حفظ ایمنی و کمک به سیستم ایمنی بدن مناسب است ولی اگر به صورت ممتد و ادامه دار باشد می تواند بسیار خطرناک ظاهر گردد، از این رو ویزیت پزشک عمومی می تواند برای درمان اینگونه علائم بسیار کمک رسان باشد.
اخذ خدمات ویژه پزشکی و درمانی از مرکز درمان در خانه درمان نو
خدماتی مانند تزریق سرم در منزل، تزریقات در منزل، گرفتن نوار قلب در منزل، ویزیت پزشک در منزل، اعزام پزشک متخصص به منزل، اکو و سونوگرافی در منزل، اخد عکس های رادیولوژی در منزل غیره می تواند در هر لحظه از روز برای کاربران این مجموعه قابل انجام و اجرا باشد، فقط کافی است شما عزیزان درخواست خود را مبنی بر نیاز خود اعلام نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن این خدمات در خانه شما اجرا و انجام شود، تمام خدمات ذکر شده از سوی درمان نو در تمام نقاط تهران قابل انجام و اجرا خواهد، ما کنار شماییم تا با درمان نو در منزل درمان شوید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۲ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha