ابراز همدردی کادر درمان خراسان جنوبی با مردم غزه
بیمارستان رازی بیرجند

بیرجند - ایرنا - کادر درمان و سلامت بیمارستان‌های خراسان جنوبی با تجمع در مراکز درمانی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، کادر درمان و سلامت استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۲۷ مهر) در محوطه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گردهم آمدند و ضمن ابراز همدردی با مردم بی‌ دفاع غزه، حمله جنگنده‌های رژیم کودک‌کش را بشدت محکوم کردند.

تجمع اعتراض آمیز در بیمارستان رازی و بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند به صورت زنده از شبکه خاوران پخش شد و پزشکان، پرستاران و کادر اداری درمانی سایر بیمارستان‌های استان نیز امروز در حمایت از مردم فلسطین تجمع کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "فلسطین آزاد خواهد شد" خشم و انزجار خود را از جنایات اسرائیل غاصب به ویژه حمله به بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار زنان و کودکان ابراز داشتند.

«سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «هیات منه الذله» و «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» از جمله شعارهایی بود که در تجمع امروز کادر درمان و سلامت خراسان جنوبی سر داده شد.

کادر درمان خراسان جنوبی همچنین خواستار مداخله جدی مجامع بین المللی در بحران غزه و پایان دادن به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ویژه کشتار غیرنظامیان شدند.

روز گذشته (چهارشنبه) نیز همزمان با محکومیت جهانی جنایت جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه؛ جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با حضور در مزار شهدای گمنام این دانشگاه و کارکنان شبکه‌های بهداشت و درمان سراسر استان این اقدام ضد بشری را محکوم و با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی کردند.

ابراز همدردی کادر درمان خراسان جنوبی با مردم غزه

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند که در نتیجه این اقدام جنایتکارانه، صدها زن و مرد و کودک فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

حمله به بیمارستان المعمدانی غزه حتی صدای حامیان رژیم صهیونیستی را درآورد و سران برخی کشورهای غربی در واکنش به این اقدام اشک تمساح ریختند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳، عملیات همه جانبه و گسترده با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات، نوار غزه را هدف حملات هوایی و کور قرار داده که منجر به کشته و مجروح شدن هزاران فلسطینی از جمله زنان و کودکان شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha