استاندار مازندران: دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی خواب‌های آشفته می‌بینند

نوشهر- ایرنا- استاندار مازندران گفت: دشمنان ایران اسلامی امروز به خاطر پیشرفت و توسعه و رشد عینی ملت و جوانان افتخارآفرین کشور عزیزمان، خواب های آشفته می بینند.

به گزارش ایرنا، سید محمود حسینی پور روز پنجشنبه در آیین آغاز سال تحصیلی دانشجویان در دانشگاه نیروی دریایی نوشهر افزود: این عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی با تلاش و همت و اراده جوانان انقلابی و بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

وی با تاکید بر بصیرت و هوشیاری ملت و جوانان در شرایط کنونی اظهارداشت: بزرگترین هدفگذاری دشمنان این است تا آینده ایران اسلامی را تحت تاثیر افکار پلید شان قرار دهند و مانع پیشرفت و توسعه کشور شوند.

استاندار مازندران، دانشگاه نیروی دریایی نوشهر را یکی از مراکز علمی نظامی موثر و راهبردی کشور برشمرد و خاطرنشان کرد : حضور جوانان رشید و مومن در دانشگاه های ارتش از جمله این دانشگاه موجب امیدواری هر انسانی خردمند به ایران اسلامی است چرا که بار سنگین مهین ما در بر دوش شما ارتشی هااست.

مقام عالی دولت در استان مازندران تصریح کرد : این دانشگاه راهبردی فرصتی مهم برای استان مازندران ایجاد کرد و بنابرین نخبه های نظامی و دریایی ارتش در همه ارکان کشور از خروجی این مرکز علمی است.

وی خاطرنشان کرد : ارتش جمهوری اسلامی امروز به دلیل اتصال به مبانی دینی و اعتقادی یکی از مقتدرترین ارتش دنیا است و اگر افتخاراتی توسط نیروی دریایی ارتش کسب می شود نشات گرفته همین مبانی است و شما سربازان امام زمان (عج) در واقع بستر را برای ظهور حضرت مهدی موعود آماده می کنید.

حسینی پور اضافه کرد : یکی از افتخارات بزرگ شما دانشجویان این است که ضمن این که دانشجو هستید خودتان را فدایی ملت ایران می دانید و چه خوب است که انسان در خدمت به کشور به اسلام و ارزش های اسلامی دوره تحصیلی خودش را آغاز کند.

وی ادامه داد : حضور در نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی راهی نورانی و پر افتخار است که شما جوانان عزیز با عشق و بصیرت وارد َاین مجموعه علمی شدید.

استاندار مازندران یادآور شد : امروز پیشرفت مشهود در سراسر ارتش جمهوری اسلامی توام شدن علم و عمل مهمترین عامل تحقق اهداف و انجام کار صحیحی شماهاست که باید پیگیر آن باشید.

استاندار مازندران: دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی خواب‌های آشفته می‌بینند

وی بیان کرد : رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند مراکز علمی و نیروهای مسلح باید به مستمر رشد و ارتقا یابند و تحقق دستاوردهای این دانشگاه در واقع لبیک به معظم له است.

حسینی پور بر ضرورت تقویت حس دانش پژوهی و روحیه تحقیق و ایمان و شجاعت در دانشجویان دانشگاه دریایی نوشهر تاکید و اضافه کرد : اهمیت حضور شما در این دانشگاه بر کسی پوشیده نیست و ما بسیار خوشحالیم میزبانتان در استان مازندران و نوشهر هستیم.

به گفته وی، زنده نگه داشتن روح اعتماد به نفس و اتکا و نوآوری موجب پیشرفت دانشجویان نیروی دریایی خواهد شد و کشف و بکارگیری استعدادهای جوانان می تواند محیط های نظامی را متحول کند.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد : شما دانشجویان و محققان امروز پاسداران ملت ایران و نگهبانان مرزهای دریایی ایران و بلکه جهان اسلام هستید، بنابرین باید آمادگی های خودتان را افزایش دهید.

حسینی پور افزود : توجه به دانش و علوم جدید و استمرار ساخت تجهیزات روز و توجه به مسائل دانش بنیان و گسترش همکاری این دانشگاه نیروی دریایی نوشهر با دیگر دانشگاه های مازندران باید سرلوحه کار شما جوانان باشد.

وی با اشاره به دستاوردهای ناوگروه ۸۶ خاطرنشان کرد : ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی با قدرت عظیم معنوی توانسته جایگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را در جهان ارتقا بخشد و این مهم دستاورد افرادی بود که در دانشگاه نیروی دریایی نوشهر دانش آموخته شدند.

این مقام مسوول گفت : تمام دستاوردهای ناوگروه ۸۶ حاصل دانش بومی بوده است و اکنون دشمن دارد از طریق فضای مجازی و ارتباط جمعی بیشترین عملیات علیه مغزهای جوانان ایران اسلامی را بکار گرفتند تا مانع پیشرفت آنان بشوند.

استاندار مازندران تاکید کرد : شما دانشجویان باید با اتکا به ایمان الهی و تمسک به سبک رزمندگان دفاع مقدس و روحیه جهادی دوره فعالیت آموزشی خود را آغاز کنید تا بتوانید با تقویت قدرت درونی خود در آینده یکی از فرماندهان راهبردی نیروی دریایی کشور باشید.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در سال ۱۳۵۹ تحت عنوان مرکز آموزش عالی علوم دریایی تأسیس شد و در سال ۱۳۶۰ با جذب اولین دوره دانشجویی به صورت رسمی شروع به کار کرد.

این دانشگاه از ۶ دانشکده عرشه، مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک و مخابرات دریایی، مدیریت و کمیسر دریایی، علوم پایه و تفنگدار دریایی تشکیل شده است. دانشجویان این دانشکده ها در پنج رشته کارشناسی و ۶ رشته کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.

استاندار مازندران: دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی خواب‌های آشفته می‌بینند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha