پس از تهدید امنیتی؛ فعالیت سفارت آمریکا در آرژانتین به روال عادی خود بازگشت

تهران- ایرنا- مقامات سفارت آمریکا در آژانتین در بیانیه‌ای از بازگشت وضعیت فعالیت در این سفارتخانه به روال عادی خود پس از تهدید بمب‌گذاری چهارشنبه (به وقت محلی) خبر دادند.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا به نقل از تارنمای خبری هس پرس، مقامات سفارت آمریکا در آرژانتین ساعتی پیش اعلام کردند که این سفارتخانه پس از تخلیه کارمندان و تعطیلی موقت به دلیل تهدید به بمب‌گذاری در چهارشنبه، روال عادی کارهای خود را از سر گرفته است.

بر اساس خبری که ساعاتی پیش از سوی رسانه‌های محلی آرژانتینی منتشر شده بود، سفارت‌های آمریکا و اسرائیل در آرژانتین به دنبال ۲ تهدید بمب‌گذاری که از طریق ایمیل دریافت شده بود، تخلیه شده بودند.

مقامات پلیس آرژانتین اعلام کردند که در بازرسی ابتدایی از یکی از این سفارتخانه‌ها هیچ بمبی یافت نشده است اما گروه‌های خنثی‌کننده بمب همچنان در محل این ۲ سفارتخانه حضور دارند.

این تهدیدها در بحبوحه تشدید تنش بین رژیم صهیونیستی و حماس و درست در زمانی که جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده وارد فلسطین اشغالی شده و حمایت خود را از (رژیم) اسرئیل اعلام کرده بود، به وقوع پیوست.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha