اجتماع پرشور مردم خوی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد

ارومیه - ایرنا - اجتماع هزاران نفری مردم خوی روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی به ویژه بمباران بیمارستان المعمدانی غزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این اجتماع پرشور که خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، اقشار مختلف مردم، روحانیون، دانشگاهیان و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند، حاضران با سر دادن شعارهایی، انزجار خود را از رفتار شنیع رژیم صهیونیستی و حمایت کشورهای غربی از این رژیم اشغالگر ابراز کردند.

امام جمعه خوی در این اجتماع اظهار کرد: امروز مردم دنیا ماهیت اصلی رژیم غاصب اسراییل را دیدند و مشاهده کردند که برای ثبات خود در منطقه از هیج چیز ابایی ندارد.

حجت الاسلام حجت قاسم خانی افزود: رژیم صهیونیستی، گماشته انگلیس و آمریکا در منطقه است و استکبار جهانی با همه توان از آن حمایت می کند.

وی گفت: رژیم اشغالگر قدس نفس های پایانی خود را می کشد و در همین دوره نیز با جنون و دیوانه وار مردم و غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان را بمباران می‌کند.

اجتماع پرشور مردم خوی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد


امام جمعه خوی ادامه داد: با وجود اینکه نظام سلطه، همه سرویس های جاسوسی را در اختیار دارد، می توان شکست سنگینی در عملیات طوفان الاقصی را که طی روزهای گذشته از سوی مبارزان فلسطینی طرح ریزی و اجرا شد، دید و همین امر نشان از اضمحلال قدرت پوشالی این رژیم دارد.

حجت الاسلام قاسم خانی گفت: جنگ‌های ۲۲ و ۳۳ روزه نشان داده که اسراییل جرات رویارویی با جبهه مقاومت را ندارد و امروز اگر جنگ زمینی را آغاز کند، شاهد حذف خود از صحنه روزگار خواهد بود.

به گزارش ایرنا، امروز و ساعاتی پس از بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی، همه جهان اسلام و بسیاری از کشورهای جهان، شاهد اعتراض گسترده مردمی بود؛ این اعتراض در همه شهرهای جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن آذربایجان غربی برگزار شد و اقشار مختلف مردم در آن شرکت کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha