۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۷
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85263294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: جریان حق نیازمند وحدت و اقدام عملی است

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: جریان حق علاوه بر برگزاری این تجمع ها و اعلام انزجارها، نیازمند وحدت و اقدام عملی از سوی کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی عصر چهارشنبه در اجتماع مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم غزه در میدان امام خمینی (ره) این شهر افزود: انتظار جوانان، مردم و بزرگمردان از کشورهای اسلامی اقدام عملی است مردم مسلمان و کشورهای اسلامی نباید فقط محکوم کنند.

وی ادامه داد: هم اینک بیشتر مردم مسلمان جهان و میلیون ها نفر در ایران اعلام آمادگی کردند در برابر صهیونیست مبارزه کنند و هم اینک هم اعلام آمادگی می کنند برای اینکه این غده سرطانی را یک بار برای همیشه از صفحه تاریخ حذف کنند.

امام جمعه همدان اظهار کرد: جوانان اردن، عربستان، سوریه، عراق و سایر کشورها باید از خشم مقدس خود برای نابودی اسراییل استفاده کنند و ما انتظار اقدام عملی در برابر مظلومان عالم را داریم.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: ۲۰ سال پیش این مردم با سنگ مبارزه می کردند اما اکنون رییس جمهور آمریکا که خودش یکی از طراحان جنگ است با اسراییل با همه تجهیزات برای مقابله با حماس همفکری می کنند و این بیانگر رشد جریان مقاومت است.

وی با تاکید بر اینکه این رشد جریان مقاومت به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است خاطر نشان کرد: جریان مقاومت هنوز با تمام توان وارد نشده است و هنوز حزب الله و سایر کشورهای دیگر وارد عرصه نشدند.

امام جمعه همدان گفت: یک و نیم میلیارد مسلمان در کشورهای اسلامی معتقد به پیامبر اسلام (ص) هستند پیامبری که همه مسلمانان را به حمایت و یاری یکدیگر و دفاع از حق مردم مظلوم سفارش کرده است اما این جمعیت در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند.

امام جمعه همدان: جریان حق نیازمند وحدت و اقدام عملی است

وی با بیان اینکه همه جوانان غیور کشورهای اسلامی از کوتاهی خود در برابر این مظلومان باید استغفار کنند ادامه داد: رژیم صهیونیستی همانند نازی ها صحنه های وحشیانه ای را ایجاد کرده که هیچ انسانی نمی تواند تحمل کند.

امام جمعه همدان ادامه داد: کشتن کودکان و حمله به زنان در هیچ جای عالم قابل دفاع نیست حتی در میدان نبرد اگر کسی انسانیت داشته باشد به کودک حمله نمی کند.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: کشتن کودک کار حرمله های تاریخ است حرمله را شنیده بودیم اما به چشم ندیده بودیم، تاریخ هنوز حرمله های تکراری تاریخ را می بیند اما شمشیرهای مختارها آماده است و هیچ حرمله ای نمی تواند از بار کار خود بیرون رود.

امام جمعه همدان گفت: رژیم صهیونیستی امروز برای حفظ امنیت خود کودک می کشد اما بداند که بزرگتر از او یعنی فرعون کودک کشی کرد و در نیل غرق شد.

وی با بیان اینکه زنان و کودکان مجروح که در بیمارستان بودند به چه جرمی کشته شدند بیان کرد: رژیم صهیونیستی از فریادها و مشت های گره کرده شما می ترسد و فرعون ها در خشم مقدس شما که همانند نیل هستید غرق خواهند شد.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: سنت قطعی الهی و پیامبر اسلام (ص)و انبیای بزرگ خدا پیروزی قطعی جریان حق است و این وعده الهی است را بشنوید.

وی ادامه داد: انسان های با وجدان و بزرگ تاریخ، پیامبر فرمودند «در آخر الزمان یهود را مسلمانان از بین خواهند برد حتی اگر پشت صخره و درخت ها پنهان شده باشند.»

وی خاطر نشان کرد: اسراییل امروز دنبال ایجاد امنیت برای خود است اما جریان مقاومت همه عالم را برای آنها ناامن خواهد کرد و کسانی که غیرت دینی دارند و جوانان غیور دنیا همه در مقابل آنها خواهند ایستاد.

امام جمعه همدان تاکید کرد: جریان مقاومتی که طوفان الاقصی را خلق کردند و اجازه خاموش شدن آن را نمی دهند و این جریان حق نیازمند وحدت و حمایت است.

مردم مومن و انقلابی همدان عصر چهارشنبه با برپایی اجتماع و راهپیمایی خودجوش ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ویژه بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم دارالمومنین همدان همچون سایر هموطنان که امروز به طور خودجوش در سراسر کشور در اعلام انزجار از جنایات صهیونیست ها به خیابان ها آمدند ابتدا در میدان فلسطین گردهم جمع شدند و سپس به سمت میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند.

مردم ولایت مدار و شهید پرور همدان در این راهپیمایی خودجوش پرچم های فلسطین و حزب الله لبنان را به اهتزاز درآوردند.

حاضران در این اجتماع با شکوه با شعارهای "مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل" این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" و "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" ولایت مداری و انزجار خود از جنایات اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی نشان دادند.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند. اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند. شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha