۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85263276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعلام انزجار مردم ولایتمدار دارالمومنین کاشان از جنایات رژیم صهیونیستی

کاشان-ایرنا- مردم مومن و ولایتمدار دارالمومنین کاشان عصر چهارشنبه با برپایی اجتماع و راهپیمایی خودجوش ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ویژه بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم ولایتمدار کاشان همچون سایر هموطنان که امروز به طور خودجوش در سراسر کشور در اعلام انزجار از جنایات صهیونیست ها به خیابان ها آمدند در میدان ۱۵ خرداد این شهر گردهم جمع شدند و سپس به سمت چهارراه آیت الله کاشانی راهپیمایی کردند.

مردم شهید پرور کاشان در این راهپیمایی خودجوش پرچم های فلسطین و حزب الله لبنان را به اهتزاز درآوردند.

حاضران در این اجتماع با شکوه با شعارهای "غزه میان آتش و خون بود،این سند فتنه صهیون بود" این رژیم پوشالی در حالت سقوط است" و "مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل "،"خونی که در رگ ماست،هدیه به رهبر ماست" ولایت مداری و انزجار خود را از جنایات اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی نشان دادند.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از آن حمایت کردند. اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند، شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha