۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85263192
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۲۵ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزارهای شهدای ایلام اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه ۶۲۵ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزارهای شهدای ایلام اختصاص یافته است، گفت: به همه مدیران استان اعلام شده در راستای توجه، ارتقا و تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل اقدامات لازم را بر اساس قانون را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حسن بهرام نیا" روز چهارشبه در بیست و سومین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت استان ایلام با حضور با مشاوران امور ایثارگران وزاری دولت، اظهار کرد: پیام و رسالت این سفرها، که یازدهمین سفر استانی مشاوران امور ایثارگران وزاری دولت به استان های کشور بوده، روشن و مشخص است.

وی با اشاره جنایت رژیم غاصب اسرائیل در غزه، یادآور شد: این واقعه تلخ و اتفاق شنیعی که به واسطه رژیم کودکش صهیونسیتی روی داد و حتی رحم به کودک و زنان نکردند، نماد جلادی، شقاوت و بی رحمی این رژیم منحوس است.

وی تصریح کرد: مردم فلسطین برای اعتلای حقوق انسانی، قرآن و دین، سینه ها را سپر کرده اند، چندین دهه است که در قالب انتفاضه سنگ در برابر رژیم صهیونسیتی مقاومت می کنند که این انتفاضه در دوران دفاع مقدس برای ما مصداق دارد، ما در دوران دفاع مقدس، حتی سیم خاردار نداشتیم اما این سنت الهی است که پس از هر سختی یک آسانی هایی وجود دارد.

استاندار ایلام گفت: به واسطه همین مقاومت ها و بر اساس سنت الهی پس از این سختی ها، ملت فلسطین به سرزمین های خود باز خواهند گشت و شاهد نابودی رژیم غاصب اسرائیل خواهیم بود.

بهرام نیا بیان کرد: ما این جنایت ها را در طول هشتاد سال گذشته می بینم اما فجیع ترین این جنایت ها، شب‌ گذشته در بمباران بیمارستان غزه روی داد که دل هر انسان آزادیخواه جهان را به درد می آورد.

وی گفت: استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد چنین بمباران هایی بوده است و جنایت رژیم اشغالگر قدس را در بمباران بیمارستان غزه را با پوست و خون خود درک می کنند.

استاندار ایلام افزود: مشاوران امور ایثارگران در این سفرها، در راستای رفع مشکلات و مطالبات جامعه ایثارگری در کشور و استان پیگیری های لازم را به منظور تحقق نص صریح قانون برای جامعه ایثارگری انجام داده اند.

۶۲۵ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزارهای شهدای ایلام اختصاص یافت

بهرام نیا اظهار کرد: رزمندگان و جانبازان و ایثارگران برای دفاع از کیان اسلامی از جان و مال خود گذشتند و امروز باید قدردان این عزیزان باشیم که دین بزرگی بر گردن همه ما دارند.

وی خاطرنشان کرد: به همه مدیران اعلام شده است که اگر ایثارگر و خانواده ایثارگر در دستگاه های اجرایی شاغل هست، در صورت واجد شرایط بودن در راستای توجه، ارتقا و تبدیل وضعیت اقدامات لازم بر اساس قانون را انجام دهند.

استاندار ایلام گفت: در ایلام برای یادمان های شهدا و گلزار شهدا ۶۲۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که از این میزان افزون بر ۴۹۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: استان ایلام به واسطه توجه دولت سیزدهم و همکاری و تعامل همه وزرای دولت، گام های بلندی را برای توسعه برداشته است.

بهرام نیا افزود: استان ایلام و مرز مهران کانون اصلی تردد زوار است و به عنوان پایتخت خادمان زوار سیدالشهدا(ع) در کشور معرفی و مطرح است که افتخاری بزرگ برای استان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دولت ۶۴ هزار میلیارد ریال برای زیرساخت های اربعین در استان هزینه شد که از این میزان پنج هزار میلیارد تومان در حوزه راه های استان مرتبط با اربعین بوده است.

به گزارش ایرنا، بیست و سومین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به ریاست "حسن بهرام‌نیا" استاندار ایلام و با حضور مشاورین امور ایثارگران وزارتخانه‌ها و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha