احمد کاوری: هنرمندان و مسوولان باید در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی بسیج شوند

تهران- ایرنا- احمد کاوری کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر این که در خصوص نشان دادن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و پیروزی‌های جبهه مقاومت آثار خیلی کمی اعم از مستند تولید شده گفت: مسوولان، هنرمندان و سیاستگذارها باید در کنار هم و مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی بسیج شوند.

احمد کاوری در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: ماهیت رژیم صهیونیستی برای همگان هیچ وقت مخفی نمانده و نخواهد ماند و برای کشور ما هم این مساله کاملا آشکار بوده و مخالفت و تضاد علنی را با این رژیم داشته و داریم.

وی افزود: اقدام‌های جمهوری اسلامی ایران در افشاگری جنایت‌های رژیم اشغالگر و نیز حمایت از مردم فلسطین هم در این جهت بوده که برای مردم مظلوم فلسطین صدا و حامی باشد.

کارگردان بچه مهندس ۴ گفت: تمام جهان هم متوجه این موضوع شده و غیر از ایران که جبهه اصلی مقاومت و در حمایت از مردم غزه است، بقیه جهان هم که قبلا نسبت به این مسایل بی‌تفاوت بودند اکنون مخالفت‌های خود را در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند و برای آنها هم آشکار شده که این جنایت‌ها از روی بغض و عُقدی است که مزدوران رژیم دارند.

کاوری گفت: ما به دنبال همصدایی هستیم و به هر شکلی بباید از مردم غزه و فلسطین حمایت کنیم. حال این حمایت هنری باشد و رسانه‌ای. همگی موظف به حمایت از مردم فلسطین هستیم و باید در آثار خود اعم از مستند و سینما این جنایت‌ها را به تصویر بکشیم.

این کارگردان سینما و تلویزیون افزود: آثار خیلی کمی در این باره تولید شده و حق مطلب را در بخش هنر و سینما، هنرمندان و سیاستگذارها به جا نیاورده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha