۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبر: 85263013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نتایج آزمون استخدامی دبیری امروز اعلام می‌شود+جزئیات

تهران - ایرنا - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز تا پایان امروز چهارشنبه ۲۶ مهر خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی کاظمی روز چهارشنبه نوشت: باتوجه به پیام‌ها و درخواست‌های مکرر داوطلبان در خصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز، بنابر هماهنگی های انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج نهایی آزمون_استخدامی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش_و_پرورش تا پایان وقت امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه اعلام خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان برای دریافت کارنامه خود می‌توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز روز پنجشنبه ۱۲ مرداد در سراسر کشور برگزار شد و به گفته معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیش از ۳۲۵ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند که شامل ۲۷۴ هزار و ۲۶۵ نفر برای دبیری و ۵۱ هزار و ۴۳۳ نفر برای هنرآموزی بود.

از این تعداد ۲۲۲ هزار و ۱۴۱ نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان را بانوان و ۱۰۳ هزار و ۵۵۷ نفر نزدیک به ۳۰ درصد را آقایان تشکیل می دادند.

داوطلبان معرفی‌شده سه برابر ظرفیت پس از ‌سپری کردن مراحل گزینش و دوره‌های آمادگی معلمی که در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، مشغول به کار خواهند شد و دوره‌های آمادگی معلمی را به صورت ضمن خدمت ادامه خواهند داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha