«خبر جعلی» پیوست رسانه‌ای جنایت صهیونیست‌ها در غزه

ساری- ایرنا- تحلیلگر رسانه با بیان این که، "خبر جعلی" جزئی از جنایت صهیونست‌ها در بیمارستان غزه بود، گفت: مطلب کذب شلیک راکت" توسط جهاد اسلامی پیوست رسانه‌ای حمله صهیونیست‌ها بود.

سینا قربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رسانه‌های عبری-غربی از دقایق اول حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان معمدانی غزه تلاش کردند تا مختصات و نوع حمله در افکارعمومی جهان به ویژه مسلمان منحرف شود.

وی دلیل انتخاب این راهبرد را پیوست رسانه‌ای پس از جنایت در غزه عنوان کرد و گفت: خبر جعلی "دست داشتن جهاد اسلامی فلسطین در پرتاب راکت" جزئی از عملیات صهیونیست‌ها بود.

قربانی، ادامه داد: اسرائیل با دومین شکست محاسباتی خود روبرو شد، زیرا تصور می کرد می تواند با خبر جعلی " دست داشتن جهاد اسلامی فلسطین در بمب‌باران" افکارعمومی جهان را منحرف کند.
این تحلیلگر رسانه با اشاره بر اینکه " حنانیا نفتالی" چهره رسانه‌ای نزدیک به بنیامین نتانیاهو در اکانت رسمی خود دقایقی پس از حمله به عملیات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد، گفت: این دستیار شخصی نخست وزیر اسرائیل در اکانت رسمی خود نوشت: " ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه حمله کرده است".

«خبر جعلی» پیوست رسانه‌ای جنایت صهیونیست‌ها در غزه

وی، افزود: پس از دقایقی "حنانیا نفتالی" محتوا خود را از بستر شبکه اجتماعی پاک کرد و به طور رسمی ارتش رژیم صهیونیستی عملیات برجسته‌سازی خبر جعلی " تعلق راکت " شلیک شده به جهاد اسلامی را با پشتیبانی رسانه‌های غربی آغاز کرد.
تحلیلگر رسانه، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تصور می کرد که توانایی برجسته کردن دروغ بزرگ خود را دارد و به تبع برجسته شدن این دروغ و تصویرسازی جعلی می تواند افکارعمومی جهان را منحرف کند، اما این سناریو رسانه‌ای صهیونیست‌ها شکست خورده است و آنها با موج عظیمی از اتحاد در جهان اسلام و مردم آزادی‌خواه جهان روبرو شدند.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.
دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه امروز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha