۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85262730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر جهادکشاورزی ری :دامداران به پرورش نژادهایی کم هزینه تشویق شوند

شهر ری - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: دامداران باید به پرورش نژادهایی با هزینه تولید کمتر تشویق شوند.

به گزارش ایرنا،علی عابدی در بازدید از نمایشگاه کشاورزی موسوم به آیفارم با حضور در غرفه های تخصصی در زمینه سازه های گلخانه ای و سیستم های هوشمند پایش و مدیریت گلخانه های مکانیزه در جریان آخرین تکنولوژی های عرضه شده قرار گرفت.

وی در نشست تخصصی با دامداران به بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با این حوزه و روند تولید با راندمان بالای دام در سطح شهرستان پرداخته و ایشان را به پرورش نژادهایی با هزینه تولید کمتر تشویق نمود.

درحاشیه این بازدید ها و به طور خاص از غرفه جهاد کشاورزی استان تهران، ملاقات هایی با برخی از تولید کنندگان و خبرگان بخش کشاورزی استان انجام شد.

از شاخصه های این نمایشگاه آشنایی و معرفی و نمایش برخی از تولیدات تولید کنندگان بخش کشاورزی استان تهران و بخصوص شهرستان ری بود.

غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در ششمین نمایشگاه آیفارم این غرفه در اولین روز برپایی نمایشگاه، پذیرای معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان، معاونین، مدیران، همکاران و جمعی از بهره برداران بود.

مدیر جهادکشاورزی ری :دامداران به پرورش نژادهایی کم هزینه تشویق شوند

سازمان جهادکشاورزی استان تهران در غرفه شماره ۱۷، سالن ملل نمایشگاه آیفارم در نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب تا روزجمعه ۲۸مهرماه ازساعت ۱۰ تا ۱۷عصر پذیرای علاقمندان خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha