مردم شاهرود: بمباران بیمارستان غزه اوج زبونی صهیونیست‌ها را نشان داد + فیلم

شاهرود - ایرنا - اسلام با تأسی از مکتب عاشورا به آزادگان عالم آموخته «اگر دین ندارید، آزاده باشید» ولی رژیم جعلی صهیونیستی با بی‌رحمی بیمارستان غزه را که بیشتر زنان و کودکان در آن بستری بودند، بمباران کرد؛ مردم شاهرود در تجمع خشم‌آلود خود فریاد کشیدند که «رژیم غاصب صهیونیسم با کودک‌کُشی اوج زبونی خود را به منصه ظهور گذاشت.»

به گزارش خبرنگار ایرنا، رژیم اشغالگر صهیونیستی روز گذشته با بمب‌های هدایت شونده آمریکایی که قدرت تخریب و انفجار بالایی دارند، بیمارستان «المعمدانی» شهر غزه فلسطین را با خاک یکسان کرد. اثرات آزاردهنده روحی این بمباران وحشیانه تا ده‌ها سال بر اذهان آزادیخواهان جهان خواهد ماند.

از آغازین لحظات انتشار خبر این بمباران دلخراش، آزاداندیشان در جای جای دنیا فارغ از رنگ، پوست، زبان و ملیت به هر روش ممکن در فضای مجازی و حقیقی این تعرض وحشیانه به حقوق بشر به ویژه کودکان مظلوم را محکوم و انزجار خود را به نمایش گذاشتند.

مردم سمنان نیز همزمان با سراسر جهان در نخستین لحظات بامداد امروز (چهارشنبه) به خیابان آمدند و در لحظات اولیه بامدادی این اقدام فجیع را با شعارهای «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» محکوم کردند.

امروز نیز شهرهای این استان به منظور حمایت از مقاومت مردم غزه، جوش و خروش خود را با ابراز همبستگی با مظلومان فلسطینی بار دیگر نمایان کردند.

مردم شاهرود: بمباران بیمارستان غزه اوج زبونی صهیونیست‌ها را نشان داد

مردم شهیدپرور، ولایتمدار و همیشه در صحنه شاهرود هم با تجمع در میدان امام خمینی‌(ره) حمایت خود را از مقاومت مظلومان غزه و فلسطین به منصه ظهور گذاشتند.

اقشار مختلف مردم با شعارهای «هیهات منا الذله»، «مرگ به شیطان بزرگ آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» اقدام‌های رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در بمباران بیمارستان «المعمدانی» را محکوم کردند.

تجمع کنندگان شاهرودی خواستار حمایت آزادگان و آزادمردان جهان از مقاومت مظلومان فلسطینی شدند و آمادگی خود را برای حضور در جبهه‌های مقاومت اعلام کردند.

شهر شاهرود با بیش از ۱۶۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha