فرماندار بروجرد: حفظ محیط زیست باید به گفتمان تبدیل شود

بروجرد - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: حفظ محیط زیست و منابع آبی باید به گفتمان و دغدغه همگانی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز چهارشنبه در نشست خبری در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد با اشاره به اینکه مسئله محیط زیست حیاتی است، اظهار کرد: ۴۰ درصد صنایع مختلف استان با تعداد کارگران بالا در بروجرد قرار دارد و این فرصت خوبی است تا با این صنایع زمینه اشتغالزایی فراهم شود.

وی بیان کرد: باید از محیط زیست حفاظت شود چرا که متعلق به آیندگان است، مشکلات زیست محیطی تعدادی از کارخانجات شهرستان بروجرد بررسی و برطرف شده است.

وی افزود: تالاب بیشه دالان یک سرمایه خوب در بروجرد است که بخشی از آن در گذشته تصرف شده و باید با تلاش مضاعف مشکلات این جاذبه طبیعی را برطرف کنیم و در این راستا اصحاب رسانه می‌توانند، تاثیرگذار باشند.

مرادی با اشاره به اینکه نجات تالاب ها در دستور کار دولت سیزدهم است، ادامه داد: در این راستا تلاش های بسیاری صورت گرفت همچنین مردم با روش های اغنایی و منطقی باید پای کار آمده و از محیط زیست حفاظت شود.

وی ادامه داد: برای حفظ منابع آبی و محیط زیست اگر فکر اساسی نکنیم در آینده دچار بحران خواهیم شد، همچنین منابع آب نگران کننده است و باید در این راستا تلاش کنیم و مانع بروز چالش شویم.

مرادی گفت: انشعاب ۸۸ حلقه چاه غیرمجاز قطع و همچنین برای ۲۵۰ بهره بردار پرونده تشکیل و ۴۰۰ مورد دیگر به دستگاه قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha