۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85262545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احداث مرکز جامع خدمات‌دهی بنیاد کرامت رضوی در مرز مهران

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام از احداث مرکز جامع خدمات‌دهی بنیاد کرامت رضوی در قالب شهرک اربعین در مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسن بهرام‌نیا» روز چهارشنبه در دیدار مشاور و دستیار مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، اظهار کرد: در راستای انسجام‌بخشی و خدمات‌رسانی منسجم، طرح شهرک اربعین برای اولین‌ بار در کشور در استان ایلام و محدوده مهران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح جامع تفصیلی این طرح به زودی تدوین می‌شود، گفت: در این شهرک محل احداث هتل و سایر امکانات و زیرساخت‌های لازم جانمایی شده است.

بهرام‌نیا با استقبال از هر گونه سرمایه‌گذاری جدید در استان، افزود: هماهنگی برای احداث مرکز جامع و دائم خدمات‌رسانی آستان قدس رضوی شامل رستوران، سالن غذاخوری، محل استراحت و درمانگاه در قالب شهرک اربعین در پایانه سپهبد شهید سلیمانی در دست پیگیری است.

وی ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی برای احداث این مرکز در پایانه مرزی مهران ابراز امیدواری کرد تا اربعین سال آینده این مرکز جامع و دائم مورد استفاده قرار گیرد.

مشاور و دستیار مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی نیز در این دیدار با بیان اینکه اعتبار اولیه برای احداث این مرکز تأمین شده است، گفت: تلاش می‌شود با حمایت مجموعه مدیریت استان این مرکز در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مرز مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha