۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85262539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه کاشان: بمباران بیمارستان غزه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی است

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه گفت: این اقدام صهیونستی ها نسل کشی و جنایت جنگی است،این وحشی گری چهره جعلی و غاصب رژیم صهیونیستی را نمایان تر از گذشته کرده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان ، محمدشریف زارعی روز چهارشنبه در این پیام آورده است: امروز چهره مخوف و زشت رژیم کودک کش اسرائیل نمایان تر از گذشته شده، رژیمی که ظلم و جنایت را از حد گذرانده و امروز به نسل کشی و قتل عام مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین در نوار غزه روی آورده است.

وی اظهار کرد:اقدام جنایتکارانه و قتل عام کودکان و زنان بی دفاع و مجروحی که برای مداوا به بیمارستان پناه آورده و بستری بودند، قلب هر انسانی در جهان را با هر عقاید و دینی به درد می‌آورد و نشان می دهد که این رژیم بویی از انسانیت نبرده و روز به روز بر وحشی گری خود می افزاید که امید است که با وحدت جهان اسلام و آزادگان، ثانیه شمار نابودی این رژیم جعلی و جنایتکار آغاز گردد.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:اینجانب، اقدام جنایتکارانه جنگی، غیر انسانی، نسل کشی و قتل عام کودکان، زنان و مردم بی دفاع فلسطین در حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیسم را محکوم کرده و شهادت فلسطینیان مظلوم را به مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌ کنم.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند.

در این جنایت، صدها نفر از مردم بی‌گناه که بسیاری از آنها زنان و کودکان بودند به شهادت رسیدند. منابع خبری تعداد شهدای این حمله را بیش از هزار نفر برشمرده و آن را فاجعه‌بارترین جنایت صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند.

پیش از این جنایت و طی روزهای گذشته نیز صهیونیست‌ها بیش از سه هزار فلسطینی را به شهادت رسانده بودند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه امروز (چهارشنبه) را عزای عمومی اعلام کرد.

در این راستا راهپیمایی مردم کاشان در محکومیت و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت بمباران بیمارستان المعدانی و مراکز بهداشتی درمانی غزه، عصر امروز در میدان ۱۵ خرداد کاشان برگزار خواهد شد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha