آمادگی بهزیستی برای حمایت‌های امدادی از کودکان فلسطینی

تهران- ایرنا- سازمان بهزیستی کشور از آمادگی این سازمان برای حمایت امدادی و مددکارانه از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه کودکان و نوجوانان و بازماندگان فلسطینی خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان بهزیستی کشور، این سازمان در بیانیه ای ضمن محکومیت حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستانها و مراکز درمان اعلام کرد: سازمان بهزیستی کشور به عنوان یک سازمان حمایتی و امدادی و به نمایندگی از صدها هزار نفر از کارکنان، مددکاران، مراقبان، مادریاران خویش، جنایات سبعانه رژیم اشغالگر صهیونیست را محکوم و برائت خود را از حامیان و همراهان این رژیم منفور و ظالم اعلام می کند.

در این بیانیه تاکید شده است: سازمان بهزیستی کشور به عنوان یک سازمان حمایتی و امدادی و به نمایندگی از صدها هزار نفر از کارکنان، مددکاران، مراقبان، مادریاران در قالب فعالیت‌های انسان‌دوستانه و بین‌المللی این آمادگی را دارد که تمام ظرفیتهای تخصصی، امدادی، حمایتی و مددکارانه خود را در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه کودکان و نوجوانان و بازماندگان این جنایت عظیم به کار بندد.

در این بیانیه آمده است: آنچه این روزها در فلسطین و غزه در مقابل دیدگان همه جهانیان می‌گذرد، جنایتی هولناک است که وجدان هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد؛ اشغال سرزمین، تجاوز نظامی، نقض مکرر حقوق بشر و معاهدات بین‌المللی، بمباران مناطق مسکونی و اکنون حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و کشتار جنون‌آمیز صدها زن و کودک فلسطینی بخشی از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی است که در مقابل سکوت و حمایت سازمانهای بین‌المللی و جامعه غرب بی‌پروا به جنایت و قتل‌عام ادامه می‌دهد.

سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: هر تفکر یا مکتبی که به قدر ذره‌ای بویی از انسانیت برده‌ باشد، نمی‌تواند در مقابل این جنایات هولناک سکوت پیشه کند.

این سازمان محکومیت مجدد و اعلام انزجار، ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند و مقاومت جریان حق و کشورهای اسلامی بزودی طومار این ظلم عظیم درهم پیچیده‌شود.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که شب گذشته - ۲۵ مهر- یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد؛ جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که بیش از ۵۰۰ نفر را به مسلخ مرگ برد، حتی صدای حامیان جنایتکاران صهیونیست از این توحش سران تل آویو را درآورد و سران برخی از کشورهای غربی در واکنش به این اقدام اشک تمساح ریختند.

صهیونیست ها در جنایات خود با استناد به تلمود که در آن نوشته شده «غیر یهودی هرچند که صالح و نیکوکار باشد را باید کشت»، اقدام به جنایت در سرزمین غصب شده فلسطین و دیگر نقاط جهان می کنند تا از این طریق خوی ضدانسانی خود را به اثبات برسانند.

همیشه در طول تاریخ کشورهای در حال جنگ به حداقل های قوانین بین المللی از جمله مصون بودن بیمارستان ها و مراکز درمانی از حمله، پایبند بودند اما رژیم اسراییل به هیچ قانونی پایبند نیست و در پی واکنش جامعه جامعه جهانی می خواهد مسوولیت این حمله را از خود سلب کند.

شمار شهدای فلسطینی بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تا این ساعت (صبح چهارشنبه)، ۳ هزار و ۲۰۰ نفر و شمار مجروحان نیز به حدود ۱۱ هزار نفر رسیده است که اکثر آنها را زنان و کوردکان تشکیل می دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha