۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۵
کد خبر: 85261859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رئیس سرویس اطلاعات نظامی صهیونیستی: شکست خوردیم

تهران-ایرنا- رئیس سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در سخنانی به شکست این رژیم در مقابل مقاومت فلسطین در جریان عملیات دلاورانه طوفان الاقصی اذعان کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از سمانیوز، «اهارون حلیفا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره اعتراف کرد: ما در زمینه هشدار پیشگیری نسبت به عملیات حماس در منطقه غلاف غزه شکست خوردیم.

رئیس سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی تأکید کرد که مسئولیت کامل این شکست را بر عهده می‌گیرد.

پیش از این نیز رونین بار رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» اعلام کرد که مسئولیت شکست اطلاعاتی را پس از حمله حماس می‌پذیرد.

بار در پیامی به کارکنان شاباک نوشت: «با وجود اتخاذ مجموعه اقداماتی، اما از بدشانسی شنبه (۷ اکتبر) نتوانستیم هشداری کافی برای شکست حمله بدهیم».

وی تأکید کرد که «در مقام ریاست سازمان مسئولیت (این شکست) بر گردن من است. وقت برای انجام تحقیقات وجود دارد، اما اکنون زمان جنگ است».

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز یکشنبه شب در سخنانی به شکست این رژیم در جریان حملات مقاومت اذعان کرده و گفته بود: «ما باید با دردناکی و سرافکندگی اعتراف کنیم که شکست خورده‌ایم».

با ورود عملیات طوفان الاقصی به یازدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۲ هزار و ۸۳۷ فلسطینی که بیشتر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می‌گردند.

بر اساس گزارش‌های رسمی تاکنون حدود ۱۲ هزار فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران‌های رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha