اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر قاچاقچیان را زمین گیر می‌کند

همدان-ایرنا-مدیرکل پیگیری مبارزه با مواد مخدر دادستانی کل کشور گفت: اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر که در دستور کار جدی دارد، قاچاقچیان و سوداگران مرگ را زمین گیر می‌کند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان؛ نادعلی اُمّی در نشست رصد و بررسی پرونده های موضوع موادمخدر استان همدان افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای ضربه زدن به قاچاقچیان مواد مخدر و روانگردان، شناسایی اموال قاچاقچیان از طریق کمیته ای با همین نام است تا با ضربه زدن به دارایی های آنان، راه خرید و فروش سوادگران مرگ بسته شود.

مدیرکل پیگیری مبارزه با مواد مخدر دادستانی کل کشور افزود: همچنین اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار گرفته، قانونی که بیشتر بازدارنده خواهد بود و قاچاقچیان را زمین گیر می کند.
امّی ادامه داد: با وجود نقص در قوانین فعلی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، خوشبختانه اقدامات قضایی مجموعه دادسرای همدان برای شناسایی اموال قاچاقچیان با هدف ضربه زدن به بنیان های مالی آنان قابل تقدیر است.
حسن خانجانی موقر دادستان همدان نیز گفت: متاسفانه قوانین مبارزه با مواد مخدر برای ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان نواقص و اشکالات بسیار دارد و آن گونه که باید بازدارنده نیست.
دادستان عمومی و انقلاب همدان افزود: این مهم مستلزم برنامه ریزی و رفتن قانون گذار به سمت وضع یا اصلاح قوانین موجود با نظر کارشناسان است.
در این نشست پرونده های موضوع موادمخدر استان همدان بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha