قائم مقام کمیته امداد: دولت در تامین بودجه ساخت خانه محرومان خوب عمل کرد

کرمانشاه - ایرنا - قایم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم است، افزود: خوشبختانه در این زمینه به ویژه از حیث تامین بودجه ساخت خانه اقشار آسیب پذیر اقدامات خوبی انجام شده است.

به گزارش ایرنا، جعفر صباغیان روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: توانمندسازی مددجویان ماموریت مهم کمیته امداد است بنابراین خودباوری، خوداتکایی و درآمد پایدار از مهمترین راهبردهای این نهاد است.

وی اضافه کرد: رفع مشکل خانه دار شدن نیازمندان از دیگر راه‌های توانمندسازی مددجویان کمیته امداد است و خوشبختانه در بودجه سنواتی برای حوزه مسکن این نهاد اعتبارات خوبی پیش‌بینی ‌شده است.

وی گفت: اکنون کمیته امداد ۱۷ برنامه مختلف در قالب ۱۲۰ نوع بسته خدمت به مددجویان و محرومان جامعه ارایه می کند بطوریکه در زمینه های حقوقی و قضایی، تامین جهیزیه، اجاره و رهن خانه، آموزش عالی، مهارتی و کاریابی خدمات خوبی ارایه می شود که مهمترین آنها مسکن، اشتغال و امور بهداشت و درمان است.

کمک به محرومان با رعایت و صیانت از عزت آنان باشد

استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات کمیته امداد در زمینه های مختلف گفت: مهمترین نکته در کمک به محرومان توجه به حراست و صیانت تمام عیار از عزت نفس کسانی باشد که به آنها کمک ارایه می شود.

محمد طیب صحرایی با تصریح بر اینکه روز به روز عزت نفس نیازمندان بیشتر رعایت شود، افزود: حفظ عزت نفس و رشد و تعالی نیازمندان نیز در گرو توانمندسازی و کمک به استقلال آنان است.

وی با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توانمندسازی خانواده های مددجو توصیه کرد: توانمندسازی محرومان با حفظ کامل عزت نفس و کرامت انسانی افراد از رویکردهای اصلی برنامه های این نهاد باشد.

به گزارش ایرنا ، در پایان این مراسم رضا طاهری به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان کرمانشاه معرفی و از خدمات پیمان ترکمانه قدردانی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha