۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85261407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ هزار جلد کتاب جدید به کتابخانه دانشگاه لرستان افزوده شد

خرم آباد - ایرنا - رییس دانشگاه لرستان گفت: ۸۷ هزار و ۶۷۰ نسخه کتاب در کتابخانه مرکزی این دانشگاه وجود دارد که به تازگی حدود ۱۶ هزار جلد جدید به این تعداد اضافه شده است.

علی نظری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: هم اکنون ۷۷ هزار و ۴۹۸ نسخه کتاب فارسی و ۱۰ هزار و ۱۷۲ نسخه کتاب انگلیسی در کتابخانه مرکزی دانشگاه لرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه هفت هزار و ۵۶۳ عنوان کتاب انگلیسی و ۳۴ هزار و ۶۱۸ عنوان کتاب فارسی در این کتابخانه وجود دارد اظهار داشت: چهار هزار و ۹۳۹ پایان نامه فارسی، ۱۱۵ پایان نامه انگلیسی، ۳۰۱ هزار و ۴۳۲ مقاله انگلیسی در این کتابخانه موجود است.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده تعداد ۱۴ هزار عنوان کتاب الکترونیکی به زبان اصلی و یک هزار و ۹۴۲ نسخه کتاب چاپی از نمایشگاه بین المللی خریداری و به کتاب های موجود کتابخانه مرکزی و سایر واحدهای دانشکده ای و مراکز اقماری دانشگاه لرستان اضافه می شود.

نظری اظهار داشت: از سال ۹۹ به علت شیوع کرونا و عدم تامین اعتبار مورد نیاز، هیچ گونه خرید کتابی از نمایشگاه بین المللی توسط دانشگاه لرستان انجام نشد که امسال این مهم تحقق یافت و کتاب ها در راستای توجه به نیازهای آموزشی، پژوهشی گروه های آموزشی، دانشکده ها و مراکز اقماری وابسته به این دانشگاه خریداری شدند.

وی افزود: در دانشگاه لرستان علاوه بر کتابخانه مرکزی، کتابخانه دانشکده کشاورزی، مراکز اقماری الشتر، کوهدشت، نورآباد و پلدختر نیز فعال هستند که کتاب های مربوطه با تمام رشته های علوم پایه، علوم انسانی، فنی مهندسی، دامپزشکی و علوم اقتصادی در این کتابخانه ها موجود است.

وی گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه از زیرمجموعه های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان است که علاوه بر تامین و دسترس پذیرنمودن منابع چاپی و الکترونیکی به زبان اصلی، مسوولیت تنظیم قرارداد و پشتیبانی سامانه های تامین منابع علمی و علم سنجی دانشگاه را بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha