۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85261300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمایه‌گذاری صنعتی در خراسان جنوبی ۵۹ درصد افزایش یافت

بیرجند - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از صدور ۱۰۹ فقره جواز تاسیس صنعتی در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری برای اجرای این طرح‌ها در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، احمد آریافر روز سه‌شنبه اظهار کرد: این تعداد جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه‌گذاری ۶۱ هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال صادر شده است.

وی افزود: با اجرای کامل این طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۷۸۰ نفر به صورت مستقیم در استان خراسان جنوبی فراهم شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: این تعداد جواز تاسیس‌ در زمینه کنسانتره زغال‌سنگ، سرب، روی و طلا، لعاب کاشی و سرامیک، محصولات بتنی، تیرچه و اسکلت فولادی، پودر میکرونیزه بنتونیت، تولید در و پنجره یو پی وی سی، آجر نسوز، گندله آهن، منیزیت، ابزار و ادوات کشاورزی، مصنوعات چوبی و فلزی صادر شده است.

وی با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت‌های لازم برای تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر از طرح‌های صنعتی در دست اقدام، بر همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های مرتبط در این زمینه تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha