۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85261258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز یکپارچه فعالیتهای اجتماعی در سنندج ایجاد شود

سنندج- ایرنا- رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر سنندج گفت: در راستای هماهنگی بیشتر برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و مقابله با آسیب های اجتماعی باید مرکز یکپارچه فعالیت های اجتماعی در سطح شهر سنندج ایجاد شود و وظایف همه دستگاه‌ها مشخص شده و براساس آن فعالیت کنند.

به گزارش ایرنا، سیف الله رضایی روز سه شنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج که به بررسی وضعیت آسیب های اجتماعی اختصاص داشت، اظهار کرد: تلاش‌هایی که تاکنون در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی در شهر سنندج انجام شده است، رضایت‌بخش نیست و شاید به این دلیل است آنگونه که باید همدلی و همراهی بین ادارات وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه با افزایش تعداد شهرها و محلات، آسیب‌های اجتماعی نیز بیشتر می شود، گفت: مرکز یکپارچه فعالیت های اجتماعی در راستای هماهنگی بیشتر برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و مقابله با آسیب های اجتماعی باید در سطح شهر سنندج ایجاد شود و وظایف همه دستگاه‌ها مشخص شده و بر اساس آن فعالیت کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر سنندج با بیان اینکه انتظارات از شهرداری سنندج در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی بیشتر است، اضافه‌ کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری سنندج وجود ندارد و فقط یک سازمان فعالیت های این حوزه را انجام می‌دهد که ضروری است همانند تعداد دیگری از شهرهای کشور در این شهرداری نیز معاونت فرهنگی و اجتماعی ایجاد شود.

مرکز یکپارچه فعالیتهای اجتماعی در سنندج ایجاد شود

وی یادآور شد: فرهنگ زیربنای تمام بخش‌های دیگر است و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نیز وظیفه خود می‌داند، آسیب‌های اجتماعی سطح شهر را رصد کرده و در این حوزه ورود پیدا کند.

فرزاد زارعی عضو دیگر شورای شهر سنندج نیز در این جلسه گفت: دیواری کوتاه‌تر از شهرداری وجود ندارد و همه مسائل و مشکلات و معضلات را بر گردن شهرداری می‌اندازند در صورتی که نهادهای کلان‌تری همچون امور اجتماعی استانداری می‌تواند بیشتر از شهرداری در حوزه فرهنگی موثر واقع شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha